ürperen yalnızlığın yüreği zaman solgun haritası alnıma yansıyan acı tarih... tam beyaza uyanıyordum oysa aynalarımda titrek dağ dorukların durmadan kanadı aydınlığıma her kendime durduğum durakta sararan çiçeklerimin tozunu döktü iç çeken bulutların... sızlar ellerimde gülüşün rüzgar gözlerimin kıyısında en iğreti aşk’a çalar ıslığını sürgünce kaybederim adımlarımı susan çığlık olur yüzüme akan denizin...
bozulur dengesi anılarımın karalara
uzakta küskün hüzünler öper sıcaklığımın gizemini su gibi birikir izlerim ezber yalnızlığının sisi boşalır kulaklarıma kimse bilmez adını yangınlarımda off...
yaralı ninnilerle sızlatırım içimdeki çocuğu
azar azar ve zamanla toplayacağım uykusuz geceleri kendimden inceden yağacak yağmur boşluğuma düş yorgunu mu inceden işleyecek karanlığıma uluyan ay
şimdi izin verin gövdeme ölümü sıvazlayacağım gölgesinde gezinirken ayağı takılmasın diye tohumlarmın derin bir çukura ki kaldıracak olsan ıslak toprağı bulanır gözlerin kımıl kımıl küçük yılanlara
ben temize çektim ayrılıkları ak bir ağıtla herşeye sessizliğim var tutma yüreğimden zaman sen aynalarımdaki aksimsin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iç çeken bulutlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iç çeken bulutlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''iççeken bulutlar'' şiir henüz başlığını okurken bile tad bırakıyor kulaklarda,kaleminiz kişileştirmede ustalaşmış kalem dostum,cansız nesneler hayat bulmuş kelime işçiliğinizle... ''şimdi izin verin gövdeme ölümü sıvazlayacağım'' Son derece yaratıcı ve ustaca,kutluyorum,saygılar...
harika bir yazıttı kalemkar ıslak bir kalbten mürekebbine akan mısraların ahnkli dansıydı .tebrik ederim sevgiyle kalırn hoş kalın kalemkar............
gordion tarafından 12/13/2010 11:54:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
''şimdi izin verin gövdeme
ölümü sıvazlayacağım''
Son derece yaratıcı ve ustaca,kutluyorum,saygılar...