(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlü denizler misali üstadım,çok sağolasınnn...Şiirlerine yorum yazamadığım için affedin hepsi birbirinden nadide. Allah Daha nice nice yıllar o denizden bizlere istifade etmek basip eylesin inşallah ömrüne kalemine duygularına bereketler versin yüce rabbim...
Çeşmimden suyunu alır şu pınar, Şavkından Nemrut’un ateşi söner, Nazar eylediğin ne varsa yanar, Vuslatın gülümü kül etti bana. cok guzel harika olmus kutliyorum yorumda cok guzel.tesekurler.
Harika bir şiir okudum ve dinledim kutlarım hocam Kalem adeta lal olmuş yazmış ,kaleminiz kavi olsun yüreğinize sağlık Adeta aldı şiir beni biryerlere götürdü Mehmet nalbat hocanın sesi daim olsun En güzel çiçeklerimle saygı ve sevgilerimle güllerimi bırakıyorum Şiirsel tadlı sayfanıza dost yürekli üstadıma
Yetişmek mümkün mü, kaçar ha bire, Bitiriyor beni göz göre göre, Ümit’i sarmalar koyar kabire, Kuru ağaçları dal etti bana. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ tebrık ederım ustadım yıne bır başka harıkaydı dizelerın bakı saygılarımla
* * * Yetişmek mümkün mü, kaçar ha bire, Bitiriyor beni göz göre göre, Ümit’i sarmalar koyar kabire, Kuru ağaçları dal etti bana.
Gönlünüze sağlık Ümit Bey, çok güzeldi yürek sesinizin kaleme yansıması, yürekten kutlarım... Mehmet Bey'in yorumuyla harika olmuş, çok beğendim emeğine, yüreğine sağlık şiir dostunun.. Sağlıcakla, sevgiyle, huzur içinde kalınız sevdiklerinizle..
Bozkirin hassas ve yüregi zengin çocugu; degerli hemsehrim yine yürek sizlatan bir eserle burdasiniz.Mevlâm yüreginize ve kaleminize güç versin daha nice siirlerinizi okumayi nasip etsin tebrik ederim.Hürmetle.
Hocam çok güzel bir şiir okuma fırsatı verdiniz. Sizi canı gönülden kutlarım. Yorumda yakışmış ses veren değerli şairi tebrik ederim.Daha nice güzel eserlerinizi okumak dileği ile saygı ve selamlar.
üstadcaydı....bir o kadar mükemmel.... ............GÖZLER................. neye yarar zümrüt gibi bakan yemyeşil gözler şefkatle merhametle sevgiyle bakmasa neye yarar kahverengi siyah mavi gözler içinden HAK sevgisiyle yaşlar akmasa UMMUEYTEM TEBRİKLERİM SAYGILARIMLA....
Dört dörtlük bir sayfaydı yine üstadım, dizeler harika, yorum harika, ehh müzikte harikaysa daha fazla ne söylenebilir ki, yürekten kutluyorum, selam ve sevgilerimle..
Sevginin kaynağı gözler...Kalbe ulaşır oradan yol bulup... Vuslat umudu olmayınca silinir yaşam gözünden insanın... Hüzünle başlayıp hüzünle bitmiş şiir.. Çok güzeldi,tebrikler...ESRA
Bazen aldatıyor manalı bakıp, Bazen yüreğime gizlice akıp, Çöllerin harına beni bırakıp, Gönül atlasını çul etti bana.
Gönlüm yollarının sefil hancısı, Aşkın içerime düşer sancısı, Gözlerin dünyanın en yalancısı, Çalı dikenini gül etti bana.
Yetişmek mümkün mü, kaçar ha bire, Bitiriyor beni göz göre göre, Ümit’i sarmalar koyar kabire, Kuru ağaçları dal etti bana.
Çoh harika bir türkü sözleri yazmışsınız Ümit Zeki bey harika kutların yüreğinizi efendim. Fakat gözler yalan söylemez efendim, sözler yalpaktır fakat gözler asla değil. Selamlar Saygılar ...
MERHABA EFENDİM YİNE SAYFANIZDA MUHTEŞEM BİR ŞİİR GÖZLER HER ZAMAN BÜYÜK İLHAMLAR VERMİŞTİR ŞAİRLERE VE BUNU ÇOK GÜZEL İŞLEMİŞ YÜREĞİNİZ KUTLARIM EFENDİM YEŞİL GÖZLERİN GÜZEL BAKSIN SİZE KUTLARIM SEVGİ İLE KALIN EFENDİM HOŞÇAKALIN YORUM MUKEMMEL KUTLARIM MEHMET NALBANT BEYEFENDİYİ YÜREĞİ VAR OLSUN
Adımlarım ürkek olsa da yollarım sana Sabrım sana.. Biliyorum bu firar girişimi.. Sana gelen vagonlara kaçak bindim ben.. Farkındayım... Biletsizim.. Bir o kadar da öznesiz.. ~
alıntı..
harika çalışma olmuş emeği geçenlerin ellerine emeklerine dost yüreklerine sağlık şiir sözler müzik paylaşımlarınıza teşekkür ederim saygılarımla...