Sokaktayım tek başıma çepeçevre hep karanlık Elimde bir yalandünya hayal kuşa biniyorum. Yalvarsam da kimse görmez hani yok mu bu insanlık Uçurumun en altına yavaş yavaş iniyorum.
Hava soğuk buz kesiyor beden tir tir titremekte “Baban gelir” diyorlardı hala onu bekliyorum. Ölmüştü ya geldi işte el sallıyor “Gel” demekte Bana kalan son nefese son bir nefes ekliyorum.
Sokaktayım üşüyorum hani nerde sıcak yuvam El uzatsam tutacağım anam, babam, kardeşlerim? Şimdi zehir çekiyorum kalmadı mı temiz havam? Dönebilsem bir an geri “Binlerce kez özür” derim.
Uyuşturan acı zehre bilmem neden bulaştım ben “Mutluluk bu çek” dediler demek ki hep kandırdılar. Uçacağım sanıyordum uçuruma ulaştım ben Mutlu olmak gülmek varken şimdi böyle yandırdılar.
Sokaktayım pencereler bana bakın ben burdayım Ellerimi uzatarak sizden yardım diliyorum. Işık verin şu gönlüme karanlık bir çukurdayım Dermanım yok öleceğim donuyorum biliyorum.
Kestaneci birazcık ver avucuma sıcak sıcak Yemem inan ki onları yalnız biraz ısınayım. Yalvarırım merhamet et aç garibe sıcak kucak Soğuyunca senin olsun vermez isem hep yanayım.
Sokaktayım tek değilim ileride kara köpek Korkmasaydım ısınmaya belki ona sarılırdım. Pişmanlığım dağlar kadar yalan değil işte gerçek Aklım olsa idi zehre dost demezdim darılırdım.
Beni buna alıştıran dost gafiller nerdesiniz? Artık beni ısıtmıyor hayallere ettim veda. Masallarla avuttunuz çıkmaz oldu nefesiniz Sokaktayım donuyorum yardım eyle yüce Huda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIK BİR SOKAKTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIK BİR SOKAKTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toplumumuzda, sayıları katlanarak artan kara ölümün kurbanlarına yönelik anlamlı şiiriniz ve etkili yorumu, yürekleri hun ediyor. Bu konuyu ele alan şiirinize, teşekkürlerim ve tebriklerimle. Selam , sevgi saygılarımla.
Sokaklar yalnızca şehirlerin değil vicdanı olan her ruhun kanayan yarası, bu acıyı bir de sizin kaleminizden dinlemek duygu deryalarında yolculuğa çıkmak gibi. Kutlarım. Saygılar...
Zor bir tarzı kolaya çevirip iç açıtan bir şiir sunmuş üstadem. Soğuk hem de dondurn cinsten resim ve şiirin kurgusu.. Tabiki üşüyen şiirle birlikte yüreğimiz olmalı...
İç burkan harika bir şiir yorumuyla tüyler ürpetiyor. Yüreğiniz susmasın Üstadem Saygılarımla.
İçim üşüdü..:(( Koskoca İstanbulda bile böyle sokakta yatanları görünce kendimi insanmıyım diye sorgu sual etmeden geçemiyorum. Buz gibi kaldırımda, elleri morarmış gözleri rüzgarın buz tutmuşluğuyla kalmış. Sordum kimi kimsesi yokmu. Var olmazmı şu karşıdaki büyük plazanın sahibi oğlu. Ya neden bakmıyor babasına bir gündemi büyüttü. Bana söylediği .Babası büyüttü.Oğluda büyüdü. Buz kesti beden ,Buz gibi üşüdüm .Şiirinizde bir daha üşüdüm.Ben çok üşüdüm.Rabbim cümlemize yardım etsin.İllada sonumuz..Allah her şeyin hayırlısını versin. Selam ile.
toplumdaki kanayan yaraya parmak basmışsınız hemde orte yerinden çok güzel bir şiir ve harika anlatım yüreğinize sağlık profilinizide değişmişsiniz çok harika olmuş saygılarımla
sair yasadigi toplumu mercek altinda inceleyen ve nerde aksaklik haksizlik adaletsizlik gorduyse "iste" diye parmagiyla gosterendir.gerçekten sokaklarin ve sokaklarda yasayan bu gariplerin hayatini harika bir uslupla resm etmissiniz.size mevladan daha nice siirlere imza atmanizi diliyorum tekrar tebrik ederim.Hürmetle.
8+8 16 hecelik zor bir tarz.Birçok şairin tercih etmediği bir vezin Kalem kıvrak,yürek engin,şaire de usta olunca şiir de ŞİİR oluyor Tebrikler,selamlar,saygılar
Kanayan yaramız sokaklardaki çocuklarımızı, bu güzel şiirinizde çok güzel resmetmişsiniz. Tebrikler değerli kardeşim, yüreğine sağlık, selam ve sevgilerimle.
Sokaktayım tövbem Nasuh, sen bimezsen kim bilecek Eller kalkmaz yukarıya bütün canım ahımdadır, Varmı başka gidecek yer, nedameti kim silecek? Halimi sen biliyorsun, mağfiretim şahımdadır.______hisbey
Sokaktayım tek değilim ileride kara köpek Korkmasaydım ısınmaya belki ona sarılırdım. Pişmanlığım dağlar kadar yalan değil işte gerçek Aklım olsa idi zehre dost demezdim darılırdım.
Beni buna alıştıran dost gafiller nerdesiniz? Artık beni ısıtmıyor hayallere ettim veda. Masallarla avuttunuz çıkmaz oldu nefesiniz Sokaktayım donuyorum yardım eyle yüce Huda. DOST GÜZEL BİR KURGU BİR ŞİİR BİR YORUM HER ŞEY GÜZEL SEVGİLER...
bizler toplum olarak genelde hor görürüz sokakta öylece bir başına kalmış insanları...soğuk bir havada eve bir an önce gitme telaşına düşmüşken etrafımıza bakınmayı düşünmeyiz bile...onları hep itip kakmışızdır...en küçük yanaşmalarında terslemişizdir...bizlerde ki bu duyarsızlık onları saldırgan bir hale getirmiştir...çoğu zaman istedikleri bir sıcak çorba için zor kullanmak zorunda kalmışlardır...
malesef ki her ülkede yaşanan bu durum insanlık ayıbımızdır...
dilerim ki Mevlam bizleri kimseye el açtırmak zorunda bırakmaz...daha da önemlisi bir sıcak dost eline hasret bırakmaz...
Afet Hanım duyarlı yüreğinizden dökülen bu şiiriniz için kutlarım...
göz ardı ettiklerimiz yürek yakıyor sevgili şair toplumsal ve çok acı bir konu bu değindiğiniz o yavrularda bizim sevgisizlik canavarlaştırıyor ve mutluluk böylesi kötü alışkanlıklarda aranıyor binlerce kez kutlarım selam ve sevgiyle
ben hiç düşünmedim bir sokak çocuğunun ısınmak için kestanecinin kestanelerini hayal edebileceğini şairim..his dünyanız bakış açınız etkiliyor ..bu..utanan biraz bencil yanım..
Allah cümle ummeti MUhammedin evlatlarınıda korusun bizimkileride. sokakta kalanların Allah yardımcıları olsun tam bir ibretlik selam ve sevgiler ablam.
Beni buna alıştıran dost gafiller nerdesiniz? Artık beni ısıtmıyor hayallere ettim veda. Masallarla avuttunuz çıkmaz oldu nefesiniz Sokaktayım donuyorum yardım eyle yüce Huda. *********************************************** Hani 8+8 yazamıyordunuz okuması bilem zor gelir diyordunuz Hecenin kraliçesi her türlüsünü yazar Ve de güzel yazar BAŞARILARIN DAİMİ OLSUN ABLAM SELAM VE HÜRMETLE
bam teline vurunca şiirin her defasında toynağın t si gidiyor ondan sonra uğraş dur beni hep şiirler vuruyor ablası... hele böyle şiirler... yüreğine sağlık...