temeli sarsıldıkça derme çatma bedeninin direniyorsun ‘yüreğim, yüreğim o yeter bana’ diyorsun iyi de; emanete hıyanetin bedelini ödeyebilir misin? yokla!
bak ; dünyayalanlığını avaz avaz itirafta hızla tükeniyor sayılara bağlı ömür hırsızlık yapamazsın çalınmaz tek bir gün bitenin ardından ‘vahlanmak’ nafile… ‘sular çekilir kadın sesin bile kurur’ haykır! yaşa!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Henüz Güneş Gökyüzünde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Henüz Güneş Gökyüzünde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bak ; dünya yalanlığını avaz avaz itirafta hızla tükeniyor sayılara bağlı ömür hırsızlık yapamazsın çalınmaz tek bir gün bitenin ardından ‘vahlanmak’ nafile… ‘sular çekilir kadın sesin bile kurur’ haykır! yaşa!
dünya hızla tükense de tüketmeye çalışsa da kadını kadın tükenmez kadın eğilmez kadın kaçmaz kadın korkmaz kadın bükülmez kadın işte öyle bir şey dağlarca oysalar da bir yanlarından asla eksilmez
...
Çavlanım, ömrümün en nadide çiçeği bak dünyanın öbür ucunda da olsam yetişirim sana.. (: İçime doğdu sanırım, günlerdir ilk defa deftere giriyorum ve şiiirİn güne seçilmiş hak etmiş ki hem de ne
...
cananım, tebriğim sonsuz sevgilerimle...
...
güneş bir gün doğacak elbet kadınların üstüne, tüm ihtişamiyle........YARINLAR BİZİMDİR, HİSSET...
sorgulamaya inatla karşı koyan sürette dönen dünyaya dur ! deyip kendine dönmek ne güzel... farkında olmak hata ve günahlarını... tebrikler...aşk daim olsun...
bak ; dünya yalanlığını avaz avaz itirafta hızla tükeniyor sayılara bağlı ömür hırsızlık yapamazsın çalınmaz tek bir gün bitenin ardından ‘vahlanmak’ nafile… ‘sular çekilir kadın sesin bile kurur’ haykır! yaşa
GÜNÜN GÜZEL ŞİİRİNİ KUTLARIM.GÜZELDİ,KALEMİNİZ DİK İLHAMINIZ BOL OLSUN TEBRİKLER.SAYGILAR...
bak ; dünya yalanlığını avaz avaz itirafta hızla tükeniyor sayılara bağlı ömür hırsızlık yapamazsın çalınmaz tek bir gün bitenin ardından ‘vahlanmak’ nafile… ‘sular çekilir kadın sesin bile kurur’ haykır! yaşa!