sensiz attığım adımlar sızlatır toprağı her köşe başında darağaçları kurulmuştur adıma umutlarım hiç edilirken dillerde tükenmek de var dayanmayı dilenirim ne olur sevdiğim bir serçe kanadında gel!
dudağımda adın artık kuruyor sensiz; sana susuyor sana uyuyor sana yok oluyorum yokluğun kıvılcım sözlerim gözlerime ateş döktürür yağarsa yağmur bereketine katıl gel!
çıplak ruhumla dönüyorum etrafımda utanıyorum dikeni bol vadilerden kimsesiz çöllerden atılıyorum gariplenirim; acıları demleyip pişmanlıklarla içerken yara bere içindeki yüreğim imbiğinden kan sızdırıyor bedene düştüm düşeceğim amansız derdime şifa ol gel!
ağlamaların sensizliği doldurduğu sayfalara sığamıyorum boğulmaktan değil korkum çırpınmaya takatsizliğim ürkütür mürekkebin sana yalvardığı satırlardan akarak gel!
şimdi soğuk esir almış yerin ve göğün yüzünü titriyor ömrüm kar altının sıcağına alış derken takvimler sığınıp bir çocuğun düşlerine inanmak istiyorum çaresizlerin çaresinin aşk’ı için gel!
gel ki ölsün ayrılık faili belli yazılsın mezar taşına beyazlarla tutalım matemini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beyazlarla tutmak matemi sanırım beklenene en güzel yakışan renk de o olmalı ya da kaybedilen en sevilene yahut ne bileyim işte bir sürü sayılabilir öyle güzel bir imge ki son derece zengin
kalemini sevdiğim ayyilim seni çokkkkkkkkkk seviyorum....
Kalimera tarafından 7/8/2010 11:29:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ben de seni çok çok seviyorum biliyorsun bitanem.. arayacağım seni de en kısa zamanda. Kandilin mübarek olsun canım benim, nice güzeliklere ve hayırlara vesile olsun inşallah
canımm ablalarımmm... kalimera ablam ben seni çok özledimmm :( hayırla bir düzene girersin inşallah,hep yadımızdasın çavlan ablamla konuşurken. hatta az önce ulaşamıyormuş bir türlü sana onu konuştuk :) buralara kadar yazmış baksana :)) seni çoook ama çok seviyorum Allah biliyor.. kandilini de kutluyorum yüreğimle... dualarımızdasın...
"gel ki ölsün ayrılık faili belli yazılsın mezar taşına beyazlarla tutalım matemini…"
Evet ayrılık olsun veya hiç olmaması temenimizdir. Berrak bir şiir ve en içten duyguların yürekten gelerek şiirlerşmiş olarak biz de haz alarak okuduk. Çokça hoş dizelerdi...