(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teslim. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teslim. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
renk değiştirirken ömür biriktiriyordum vermediği sözleri atacaktım küs anında -kalbimin sırtından eğilip- naz boşluklarına.
Zamanını bekler insan... Zaman ise insanı beklemez... geçer gider...
Yaşarken hakikat gibidir de yaşanan, sonradan hayal olduğunu hatırlar insan hayâl meyâl... Geride dağ gibi birikirken geçmiş... Sitem edeceği günleri bekleye durur (tavşan) dağa küsmüş te haberi olmamız dağın...
Hoş haberi olsa da darma/dağın olacak değildi ya...
"karartılmış gözle öpüyorum ağzıma yaklaşanı açıldığında bilinmez sonrası… olmakla ölmek arası kullanma süremizle iyiymişiz daha dün bitiyor.
korkulu yüzüm aynasız yerdesin. toplanmış saçların başından toprak pek… sıcak."
Yüreğinize sağlık Değerli Şairemiz... Kadim öğretiler gibiydi mısralarınız...
biriktiriyordum vermediği sözleri
atacaktım küs anında
-kalbimin sırtından eğilip-
naz boşluklarına.
daha giriş kısmında hissediyor insan, ne denli derin bir şiirde kaybolacağını.. harikaydı.. selam ve sevgi ile ..