birkaç şehrin çirkin seslerini duyardan gelemiyorum üç yüz filtreli kulaklıklar -vahim- piyasaya sürülmüyor.
sırf bundan ağız açıp kapatmasam ölümün çirkinliğine şahit olsam -damatsız- girsem yalnızlığa söylemeden edemem desem alınsam… çok sorusuz.
kanımsız giderim zaten kırmızı yakışmadı ki görmedim hiçbir aynada ki söylenmedi de…
aklımın şüphe daveti misal - bugün- çağırmasa bugün bugün bugün yorgunluğum yarın kadar. kırık ayaklarım ezik kollarım çukur sağ yanağım sakat derim… entelektüel dilimsizden yalvarırım.
zorlanmasam da başımın altından belimin yükseğinden büyük büyük yaşımdan bu dizi final yapmasın… bitsin de neyi niçin dediğime kırılmasın isterim kimseler.
zira ki ki zira giderayak olduğumdan mümkün verilse kırkayaklı korkulara bildiği harfleri birleştireceğime yemin ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hadi Buradan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hadi Buradan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çirkin sesler çirkin olamayan şehirlerden de gelebilir: belki veya herhangi bir sokak arasından veya unutulmuş eski bir tavan arası yalnızlığından. Her şeye rağmen biz, elbet yüzleşeceğiz; ölümün güzelliğiyle. Kırmızı da yakışır elbet, bize-aynalara-yansıyanlara da.
Yorgunluğumuz her zaman, yarın’larımız kadar.
Elbet son bulacak, hiç bitmesini istemediğimiz kelimeler. Elbet tükenecek, güzel şeyler.
Her harf uygun bir kelimeyle birleşmeye meyilli mayın. Bu patlama, ağır hasarlara sebebiyet verebilir, yeminler de bozulabilir.
Çirkin sesler çirkin olamayan şehirlerden de gelebilir:
belki veya herhangi bir sokak arasından
veya unutulmuş eski bir tavan arası yalnızlığından.
Her şeye rağmen biz, elbet yüzleşeceğiz;
ölümün güzelliğiyle. Kırmızı da yakışır elbet, bize-aynalara-yansıyanlara da.
Yorgunluğumuz her zaman, yarın’larımız kadar.
Elbet son bulacak, hiç bitmesini istemediğimiz kelimeler.
Elbet tükenecek,
güzel şeyler.
Her harf uygun bir kelimeyle birleşmeye meyilli mayın.
Bu patlama, ağır hasarlara sebebiyet verebilir,
yeminler de bozulabilir.