Bakkaldın mahallede babayiğit hanımdın Varlığınla kuvvettin canımdan da canımdın Damarımda dolaşan asil kızıl kanımdın Çağa uydun bozuldun şimdi Adalet Teyzem Seni böyle alt eden kimdi Adalet Teyzem?
Ne oldu sana böyle tuzağa mı takıldın İbrahim ateşiyle mazlumlarla yakıldın Neden gücün yetmedi tepe üstü çakıldın Olur mu böyle söyle susma Adalet teyzem Sinme kapı ardına pusma Adalet teyzem.
Terazinin kefesi tek yönlü mü tartıyor Bir damlacık hak için cürmümüz mü artıyor? Abarttıkça zalimler yalanı abartıyor O kadar mı güçsüzsün bakkal Adalet teyzem Temizle ortalığı pak kal Adalet teyzem.
Kısas kıyamete mi kalacak bu devirde Ortalığı gözetle başını bir çevir de Âlem adalet görsün haksızlığı devir de Kalmadı mı dizinde kuvvet Adalet teyzem Yoksa galip mi gelsin rüşvet Adalet teyzem.
Hak adalet bilmezler bağladı mı gözünü Doğruluktu hamurun kirlettiler özünü Alevlendir yeniden yüreğinde közünü Tomurcuktum açmadan soldum Adalet Teyzem Yetiş artık imdada doldum Adalet Teyzem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADALET TEYZEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADALET TEYZEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nükteli gerçekçi ve çok dolu dolu mesajlarla maharetli kalemi alkışlıyorum Tebrikler teşekkürler Aklıma karakoçun "Adaleti gelin ettik gurbete Kimbilir belki de gurbetten öte" mısraları geldi Selamlarımla
Terazinin kefesi tek yönlü mü tartıyor Bir damlacık hak için cürmümüz mü artıyor? Abarttıkça zalimler yalanı abartıyor O kadar mı güçsüzsün bakkal Adalet teyzem Temizle ortalığı pak kal Adalet teyzem. -------------------- adalet teyzenin malesef terazisi bozuk haklısınız çok anlamlı güzel bitr şiirdi sayfanıza yansıyan ellerinize sağlık
Adaletin ağır işlediği yadsınamaz bir gerçek. Ancak son zamanlarda yetkileri kırpılmaya, tamamen siyasileştirilmeye çalışıldığı; tamamen siyasi iktidarın isteği ve hedefleri doğrultusunda bir adalet mekanizması oluşturulmaya çalışıldığı ayrı bir gerçek. Bugun iyi kötü işleyen adalet yarın başkalarına da lazım olacak. Saygıyla selamlar Sinop'tan.
Terazinin kefesi tek yönlü mü tartıyor Bir damlacık hak için cürmümüz mü artıyor Abarttıkça zalimler yalanı abartıyor O kadar mı güçsüzsün bakkal Adalet teyzem Temizle ortalığı pak kal Adalet teyzem.
Ne oldu sana böyle tuzağa mı takıldın İbrahim ateşiyle mazlumlarla yakıldın Neden gücün yetmedi tepe üstü çakıldın Olur mu böyle söyle susma Adalet teyzem Sinme kapı ardına pusma Adalet demekki o adelet teyze her yerde vamış meğer aman ne güzel nameler yüreğine çoşku kalemine değer olsun dost
Hak adalet bilmezler bağladı mı gözünü Doğruluktu hamurun kirlettiler özünü Alevlendir yeniden yüreğinde közünü Tomurcuktum açmadan soldum Adalet Teyzem Yetiş artık imdada doldum Adalet Teyzem
adalet haklının güçlü olduğunu ifade etmeye memur. güçlünün haklı olduğunu değil. bu gözükaralığı gösterebilen hakikat işçilerine selam olsun. tebriklerim her daim hürmetlerimle...