(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilinin Ucunda Ötenazi Hakkım Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilinin Ucunda Ötenazi Hakkım Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biliyorum. içimdeki göçebeliği taşıyacak başka bir yurt olmayacak deliliğimin başkenti yalnızlığım gidiyorum üstelik ve seni içimde öldürecek kadar seviyorum
Şiirin Ölü Çocuğu faik danışman Şiirinizi baştan sona sevdim.Sıradışı sonu hissettiren korkutan oldukça güzel..
Ülkühan Boz tarafından 8/21/2010 10:49:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
seni karanlık örtecek gözlerinden parmak uçlarına sevdiğim o üveyik kuşu sırtımda tüylü hançer boş evin pencereleri gitmiş gürültüleriyle içime doluşuyor ayak sesleri..
seni karanlık örtecek gözlerinden parmak uçlarına...
biliyorum. içimdeki göçebeliği taşıyacak başka bir yurt olmayacak deliliğimin başkenti yalnızlığım gidiyorum üstelik ve seni içimde öldürecek kadar seviyorum
biliyorum. içimdeki göçebeliği taşıyacak başka bir yurt olmayacak deliliğimin başkenti yalnızlığım gidiyorum üstelik ve seni içimde öldürecek kadar seviyorum
iyorum. içimdeki göçebeliği taşıyacak başka bir yurt olmayacak deliliğimin başkenti yalnızlığım gidiyorum üstelik ve seni içimde öldürecek kadar seviyorum
Kutladım selamla dost şair.Var olsun yüreğin değişik bir şiirdi
İçine akıttığın sancılı cümleler... O cümleler ki yaşama sebebi yüreklerimizin...
Birileri acı yazar... Birileri yaşar... Birileri ölür yaşarken, aynı yürek acısını duydukça...
Bu sabah okuma fırsatı bulduğum bu dizeler yine dağladı yüreğimi şair... Dikkat ! Bu şiir öldürebilir diye yazmalıydın şair... Acı bir gülümsemeyle başladım bu güne şiirin ölü çocuğu, ben yaşıyor muyum ki dedim.... Sen yine de avuçlarının arasına gül diye sıkıştır dünyayı, ellerin kanasa da aldırma... Yaşa... Mutlu yıllar sızıverir bir gün parmaklarının arasından... Yüreğine sağlık... Muhteşemdi... Ne desem boş...
nerde kaldı derdi büyüklerımız o eski günler ve eski mektuplar...dinlerken ve okurken bile yaşadım sanki..gözlerımde nemler..yüregımde fırtınalar estırdınız yorumunuz ve sesınızle...herşey muhteşemdi..yüregınız dert görmesın,kalemınız kagıtsız kalmasın.. saygılarımla
biliyorum. içimdeki göçebeliği taşıyacak başka bir yurt olmayacak deliliğimin başkenti yalnızlığım gidiyorum üstelik ve seni içimde öldürecek kadar seviyorum
kırık bir zaman şimdi sana adadıklarım yırtılmış bir gökyüzü yüreğimin üstünde desem ki gitme... biliyorum gideceksin inancından önce gelen kimliğine bürüneceksin hayıflanmıyorum bile gözlerime saldığın korkulara şimdi bir şiir yazacağım içinde hiç sen olmayacaksın dört nala salınacak sensiz bütün tümceler çıldıracaksın aklımın her yanında sen... yüreğimden firarın nasıl da komik duracak gülecek bütün harfler sana bu sevdayı zamansızlığında yaşacaksın... tüm zamanlar sende duracak yeniden ölüme doğacaksın...
eee..biz hep gelir, aklımıza eseni yaparız bu sayfada..yine olduğu gibi..şiir bize dedi, biz de şiire...:) en diri zamanlardan ölü çocuğa sevgiler..
Surlarına sevda bayrağı çekilmiş bu şehrin Rüzgârında yalnızlığın dalgalanır Giyotine zimmetli zindanda Hem celladı hem ona yatanı Kurtarıcı da ben Kurtulamayanı da ... Sebebim bir tek sen..................diyesim geldi benimde.Nacizane ablam.Bu değerden sonra yürek susabilir miydi?
Yine olağanüstü bir güzellik. İmgelerin derinlerinde kaybolmamak işten bile değildi. Ses, ahenk ve ritm manayla aynı tempoda baştan sona kombine bütünsellikten tavizsiz yine muhteşem bir eserdi.
Candan kutlarım yetkin kalemini faik kardeşim.
Amann haa ötenazi falan .... Allah korusun hepsi bir kurgu olsun..... Allahım sağlıklı, ömürlü, nice nice mutlu seneler bahşetsin sana. Selam, sevgi ve saygılarımla.
güneşi kundakladıktan hemen sonra, savaşa karşı olup hemde anarşist ruhunu yansıtmak güzel bir nisan sabahında...ivmesini kaybetmiş gazap girdabinin ışığını somurmuş iki ile bölünmeyen tam sayılar gibi, acizlik insana mahsusmuş, ikiye değil... defalarca ölmeden ölmeyi arzulayıp bir kez dahi gitmeye cesaret edemeyen 'ben' an itibariyle caydırdım kendimi beden mezarlığına gömülmeyi istemekten... zulada, kara günler icin tutulan üç-beş sevinc kurabiyesini yiyeceğim cayın yanında.eee, hayat güzel...
biliyorum. içimdeki göçebeliği taşıyacak başka bir yurt olmayacak deliliğimin başkenti yalnızlığım gidiyorum üstelik ve seni içimde öldürecek kadar seviyorum
betimlemeler diyarı.. dizeler anlatıyor... bıkmadan usanmadan yılmadan... içinde öldürecek kadar sevdiği kadını..
içimdeki göçebeliği taşıyacak başka bir yurt olmayacak
deliliğimin başkenti yalnızlığım
gidiyorum üstelik
ve seni içimde öldürecek kadar seviyorum
Şiirin Ölü Çocuğu
faik danışman
Şiirinizi baştan sona sevdim.Sıradışı sonu hissettiren korkutan oldukça güzel..
Ülkühan Boz tarafından 8/21/2010 10:49:54 PM zamanında düzenlenmiştir.