Okuduğunuz şiir 26.3.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Akşamüstü Ölenlerin Türküsü
Nerede olursan ol kalbine dokunduğum her harfin sende atacağını biliyorum nabzının kaybetse de mavilerini sevgimiz unutma ! aynı hayalin çocuklarıyız biz
sabaha borçlu kalan geceye de ki içime bıraktığın her karanlık için gözlerinin beyazından gün alacağım
birazdan acıyacak kalbin için bağışlanma diliyorum bil ki ömrümün talanı belki de sadece senden kalanı yaşadığım bembeyaz bir sayfaya kirli harflerdir sadece yazacağım
kangrenine aşık kalbim konuşuyor şimdi dinle ! yüz yetmiş altı gündür bir bıçak yarası ile dolaşıyorum özlem diyorum adına cennet diyorum sen tutku diyorsun cinnet diyorsun hatta beynimin içinde iki mezar taşıyorum sen değilsen gömdüğüm ben deliriyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akşamüstü Ölenlerin Türküsü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akşamüstü Ölenlerin Türküsü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba,öncelikle tebrik ediyorum şiirinin ödülü için...Böyle nadide bir eseri seçenlere de tebriklerimi gönderiyorum... Göremediğimiz incileri hatırlatıyor...iyi ki okudum, ne kadar mesudum...böylesi seçkin duygularla gönlümü yıkamak rehabilite gibi geldi...kaleminizin içten ve samimi duygularla sayfaya döktüğü bu dizeleri hak ettiği yere oturtmak gerekir...Şairin nesi var ki yaralı kalbi ile kaleminden başka...Paylaşılmazsa bu kalpler daha bir hüzünlenir...Keşke böylesi eserleri daha çok paylaşabilsek...Bunu güzel olan her eser hakediyor...Sizi tanımaktan mutlu oldum...daha güzellerinde buluşmak dileğiyle...saygılar...Entellektüel.
ve şimdi en yakın mezarlıklar çağırıyor beni ben oraya cüzzamlı ruhlar şehri diyorum, sen adına şenlikistan.
şiir bu denli sammi olunca.. ben finalde ki yemine bir başka içetnlik ve samimiyet yükledim. zira bu haykırış dilin söylediği değil, yüreğin feryadı niteliğindeydi..
güne düşe şiiri şairi ve seçki kurulunu kutlarım. biz okuyucalara bu denli güzel bir şiir okutukları için.
esika tarafından 3/27/2011 12:31:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
yazan kalemi kutlarım muhteşem dizeler sevgi saygılarımla....