Dayanamadım kustum -Vuslata ermiş şairlerin satırlarda ne işi var? -??? -Vuslata er/e/memiş şairlerin satırlarda ne işi var ? Kesseler ya bileklerini söz verdikleri gibi -???
İşte bu yüzden kaldım kefarete Tamam birkaç gün salladım ama bekleyebilirdi Kiramen Katibin adımı ateşe yazmadan önce
Hani başlıksız şiirler yazardım da sen takardın neden ? Ne yapabilirdim başka Sonuna pazarlık eklediğin tövbelerin ölümü arzulatırken ?
Hani okumazdın ya sen Sanki kirli araba camlarına yazılmıştı şiirler Ben onları avuçlarımda toplayıp saçlarını örerdim sevdiğin şarkıları mırıldanırken
Hani bakmazdın ya sen Dişlerimin arasında kalmış çığlıklarımla makyaj yapardım yüzümün orta yerine Teninde çürümüş çiçek kokusu Uyurdun Ben boş ilaç kutularından hayaller uydururdum
sen her hayalde farklı bir motif giyinirdin canım isterdi de iplik iplik dokunmayı çekip giderdin
Hani yapmazdın ya sen Yine de gözyaşlarım yanağımdan düşmeden öpülsün isterdim Gül goncasının terini silen ellerin tenimin susuzluğuna yağmur demlesin
Aslında yalnızlığı sevmediğin kadar gerçektim Söyle neden elindeki ilmiğe son nefesini silen hep benim ?
Kefareti öderken nefesi nasıl sen koksun bu şairin ya da bir şiirin içinde kaç harf edersin ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir şiirin içinde kaç harf edersin ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir şiirin içinde kaç harf edersin ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çift kişilik yalnızlıktan tek kişilik yalnızlığa terfi. Terfi değil aslında rütbe sökülmesi.
Ne fark eder Şiirden kaçarken kendime yakalanmışım !
merhaba aşkın ve şiirin güzel yüzü tebrikler tebrikler şiire ve yoruma yine yangınlar içinde yazmış şair yüreğini koymuş ortaya yeniden okumalı şiirleri yana yana o güzel yüreğim hep aşka kansın usta
İsa inan tarafından 11/6/2013 12:44:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba üstad! Yine çok sıcak yine çok hisli bir şiir...Hece ölçüsünü geçtikten sonra senden aruz vezni ile yazılmış bir şiir bekliyoruz.Bizi kımazsın herhalde.Selamlar...
Anlamıştır intiharı erteleyen Ve kendisini bir şiirden ödünç alan Ve ödünç aldığı şiire asla kendisini ödeyemeyecek olan şairin her harfe kaç acı düşeceğini..
Çünkü ve galiba, bazı şairlerin hafsalasında iki kere iki ya hep fazla ederdi ya da hep sıfır..
Sonuna pazarlık eklediğin tövbelerin ölümü arzulatırken ? ÇOK ÇOK ANLAMLI VEDE DUYGULU VE DÜŞÜNCE DOLU BİR PAYLAŞIMDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
Her terfiden o sorumlu ise sen rütbelerini sök ellerinle ne fark eder Yokluğunda çizdiğin resimlerin varaklı aynası karşında söküp attığın her cümlenin kırıkları girerken parça parça hayatına kaçmalı yine kara kaplının ucu yanık sayfalarına bozduğun yeminlerin kırdığın ekmeklerin haddi yok ne de olsa vuslata erememiş şair yazacaktır elbet aşkı aşkı yaşasaydı yazar mıydı vuslatın bin yıl sürmesini yoksa ne işi var acının dibe vurduğu günlerde ayyaş cümlelerin arasında aynı … Hece şiirleri değil de yakan cümlelerin arasına sıkıştırılmış romanlar yakıyor canımızı .. Başlıksız şiirlere bakmayan göz ne anlar üç noktanın aşk olduğunu Sen şiirlerinde aşkın melal çehresini dimağına kazırken okuyanın, ne vakit anlar aşkın sadece üç harften ibaret olmadığını ağzında sakız gibi çiğnemekten vazgeçmeyen..bilmez dokunmayı gözyaşlarına akıtmayı bilen sadece..Sen her cümlende ucu kırık bir kâseden içerken aşkın meyini elbette son nefesinde ilmiği boynuna geçiren sen olacaksın yine de onun elleri dokunsun derken …
Şair,şiirin tamamı aşk,vuslat ,isyan,çıkmaz hatta ölüm der ...
değer biçmek zor bir şiir. uzun bir yolculuk sonu yazılmış gibi. ve uzun bir yolculukla değerlendirme ister... demek ki zamanı değil şimdi... saygılar...
şair vuslata ererse şiir bitermiş ya işte bu yüzden şairin ömrüne biriktirdikleri vuslatsız olur her zaman...şair eyleme bağlanmamış cümlelerin sonuna koyduğu üç noktadan ikisini silebilse ,belki de ikrarındaki tüm harfler şiirinin boğazına çökmekten vazgeçecek ...
geldim buralardayım sevgili razı... bu şahane şiirine komşu olmak büyük mutluluk....
Biz yanamadık şair. Sen yanmışsın ama öyleyse neden sormak kaç hece edersin diye? Aslında biliyorsunda cevabı.Değilmi? A cı/çersin
Ş aşkınlık/içinde kalıp
K açış/yolu gözlersin, ne kadar yansanda Bazen bu aşk tan başka tarafa, bazen bu aşktan daha üst tarafa. Aslında rütbe sökülmesi de değil terfii olsa gerek. Tebrikler.
tek kişilik yalnızlığa terfi.
Terfi değil aslında rütbe sökülmesi.
Ne fark eder
Şiirden kaçarken kendime yakalanmışım !
merhaba aşkın ve şiirin güzel yüzü tebrikler
tebrikler şiire ve yoruma
yine yangınlar içinde yazmış şair
yüreğini koymuş ortaya
yeniden okumalı şiirleri yana yana
o güzel yüreğim hep aşka kansın usta
İsa inan tarafından 11/6/2013 12:44:31 AM zamanında düzenlenmiştir.