Değişik bir çalışma yaptım bu sefer. İki şiiri birleştirip düet olsun istedim. Mustafa Zorla ve Ayşe Yıldız arkadaşım da seslendirdiler. İki dostuma da teşekkür ederim.
Arkana bakmadan git, talan olan sokaktan Gecenin kanadıyla ayrılarak şafaktan Düşleri toplamadan çiğ düşmeyen topraktan Titreyen sabahları bana bırak öyle git
Kaş yapayım der iken göz çıkarttım bilirim Her yeri mundar eder böyle bir laf-ı güzaf. Senin için döküldü dilimden bu şiirim Pişmanım desem sana eder misin beni af?
Arkana bakmadan git, göçe dönük yüzünle Bohçalayıp verdiğin işlediğin hüzünle Gözleri sele gebe ardında öksüzünle Çınlayan eyvahları bana bırak öyle git.
Kötü bir niyet yoktu dürüstlüktü nedeni Yaptığım son yanlışı anladım yeni yeni Affetmek büyüklüktür bağışla bu bendeni Belki de boş bulundum ağzımdan çıktı saf saf.
Arkana bakmadan git, kaybolmadan gölgeler Gecenin sarı yüzü ok gibi günü deler Ayıklarım hüznünü, hem de sevabı eler Dökülen günahları bana bırak öyle git.
Kibir mevcut değildi söylediğim sözlerde Hayaline yalvardım inan ki her seherde Kovup öldürme beni bağışla bu sefer de Bir daha yapmam asla ne olur biraz insaf.
Arkana bakmadan git, gönlüme ekip tasa Ölüm açmazlarında boğarak beni yasa Ne zaman onaylandı böyle çıldırtan yasa Can yakan silahları bana bırak öyle git.
Bu yürek çivilendi uçuşan kanadına Cefa etmek yakışmaz sana muhtaç kadına Hayalinden vazgeçtim hasret kaldım adına Güneş bile doğmuyor karardı bak her taraf.
Arkana bakmadan git, toplayıp serüveni Ezgim düşmüş dilimden fark ettim yeni yeni Özgürlük beratımı istiyorum vermeni Geri kalan ahları bana bırak öyle git.
Her zaman aklımdasın yanımda benimlesin Kulağımdan gitmiyor yumuşak sakin sesin Benimlesin desem de bilmem ki neredesin Bir selam esirgeme edelim mi bertaraf?
Arkana bakmadan git, desem de içim yanar Kutsanırken acılar çatlak dudağım kanar Yakar yüreğimi nar zamanlar seni anar Çıldırtan siyahları bana bırak öyle git.
Bize sevgi yakışır bize yakışır barış Aradım bulamadım gölgeni karış karış Yüreğimden dökülür yazdığım bu yakarış Pişmanım desem sana eder misin beni af? Afet Kırat
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRIK KALPLER DÜETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRIK KALPLER DÜETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜZEL ŞİİR VE YORUMCULARA TEBRİKLER.KALEMİN SOLMASIN MUSTAFA HOCAMIN VE AYŞEMİN NEFESİNE SAĞLIK.ARKADAŞIM TAM PUAN VE BÖCEK ÇOK YAKIŞMIŞ.SELAM VE SAYGILAR.
Şiir ustasının sözü üzerine söz etmek bize nasıl düşsün Şaire'm? Gönlünüze ve kaleminize sağlık diyorum ve sevgi yüklü saygılarımla derlediğim çiçeklerimi sunuyorum engin yüreğinizde kabulünüze.
Çok çok güzel harika bir eser okudum usta kaleminizden hocam varolun Mustafa Zorlu ve Ayşe yıldız hocamda harika yorumlamışlar bu güzel paylaşım için teşekürler
Bize sevgi yakışır bize yakışır barış Aradım bulamadım gölgeni karış karış Yüreğimden dökülür yazdığım bu yakarış Pişmanım desem sana eder misin beni af?
MÜKEMMEL BİR ŞİİR ..TEBRİKLER AFET HANIM......SEVGİLERİMLE
Arkana bakmadan git, kaybolmadan gölgeler Gecenin sarı yüzü ok gibi günü deler Ayıklarım hüznünü, hem de sevabı eler Dökülen günahları bana bırak öyle git.
Bu ne güzel sair ki, Ayikliyor ( bohacaliyor ) hüznünü ve kirmis oldugunu düsünerek, belkide kirmadigi halde büyük anlayisli yüregini yanina alip, gururun suratina kapiyi carpip sevgi icin dost eli uzatiyor..
Her zamanki gbi harika bir anlatim ve konu Hece siirlerindeki basarin beni bir bayan olarak cok gururlandiriyor Kutluyorum ablam Ve yorumlayan iki yüregede vermis oldugu emekten dolayi sevgilerimi yolluyorum
Bize sevgi yakışır bize yakışır barış Aradım bulamadım gölgeni karış karış Yüreğimden dökülür yazdığım bu yakarış Pişmanım desem sana eder misin beni af?
oyyyy üç yürek yıkmış ortalığı muhteşem olmuş çok başarılı.
Pürüzsün bir ses kalitesi, şaire zaten sözümün yok o birinci
Bir dostum kimseyle atışmama kararı almış, adı ve mahlasıyla atışıyordu. Dikkatimi çekti, bir şiirle atışmaya davet ettim. Bizim yaptığımız atışmadan ziyade sohbetti. karşılıklı yazışmak güzeldi. Siz de benzer şeyi yapmışsınız. Düzeyinizde biriyle yazışmanızı beklerim. Onun da bu kadar güzel olacağına inanıyorum.
Kırılmış değilim. Evet, öneri sunmuştum. Biliyorsunuz dostça ve düzeyli çok kişiyle atıştım.. Sanırım bende ozanlık ruhu var. Karşı cinsle atışanların da birbirini kendinden farklı gördüğünü sanmıyorum. En azından benim için ve benimle atışanlar için öyledir.
Kırılacak bir şeyok canım arkadaşım. Anladığım kadarıyla böyle bir atışma yapmam için öneri sundun, ben de duymamazlıktan gelemezdim, kendimce cevap verdim. Halk şiirinde atışmalar var, ama hala kadın erkek fobisini yenebilmiş değil toplumumuz, ben de çok isyankar birisi değilim, an azından bu konularda. Aşırıya kaçmadan yavaş yavaş dokunduruyorum sadece. Asıl şimdi ben seni kırdığımı düşünüyorum. İncitmek değildi amacım.
Öyküsünü okumuştum. iki şiiri birleştirdiğinizi biliyorum. Karşılıklı yazışmak diğer adıyla atışmak da kültürümüzde var. yazışmakta bir sakınca veya zarar görmüyorum. Tabii ki tercihler tartışılmaz. Sevgiler. Kırdımsa özür dilerim.
Bu karşılıklı atışma değil Fatma hanım, sadece yazdığım iki şiiri birleştirdim. Kimseyle atışmak, veya yazışmak istemiyorum, bana ters geliyor doğrusu. Seslendiren arkadaşlar da kendileri yazmadıkları için rahatça yorumladılar zaten. Kimsenin tercihlerine karışmıyorum, bu da benim tercihimdir. Şiir adına da olsa kimseyle bu şekilde atışamam. Sevgiler, teşekkürler.
Bu yürek çivilendi uçuşan kanadına Cefa etmek yakışmaz sana muhtaç kadına Hayalinden vazgeçtim hasret kaldım adına Güneş bile doğmuyor karardı bak her taraf.
çok güzeldi..yüreğinize ve emeği geçen arkadaşlara teşekkürler..saygılar sevgiler...
Hecenin ecesinden gelen iki turlu siirin beraberce boyle guzel iki dost yuregin yorumlamasiyla harika bir butunluk olusturmus. Tebriklerim çokça her üç guzel yurege , siire , yorumlara. selamlarimla..
Ustalar yazıp yorumladıkça bizler de öğrenip daha güzele doğru yürüyeceğiz. Bizlerin kazancı yanında Türk edebiyatı da güzel eserler kazanacak. Bu yönüyle baktığım sayfanız her zaman takdirlerimdedir Afet Hanım. Bizleri mahrum bırakma eserlerinizden. Şiirinize yorumlarda yakışmış. Hepinizi saygılarımla selamlıyorum.
Bize sevgi yakışır bize yakışır barış Aradım bulamadım gölgeni karış karış Yüreğimden dökülür yazdığım bu yakarış Pişmanım desem sana eder misin beni af?
cok güzel siirdi yorum harika yüreklerinize saglik sevgiler.
* Affetmek zaferin zekatıdır der mubarek peygamberimiz*
Yüzünü güneşe çeviren insan gölge görmez..Her mısrasında ayrı bir dilek, her kıtasında ise başka bir naiflik var şiirin, muhatabı bunca güzelliklere karşı ne diyebilirki, arzuların temininden başka..
Şiire gelince haddimemi düşmüş bu nadide esere söz söylemek her haliyle mükemmeldi alkışlıyor vede kutluyorum TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yudumyunus..yunus karaçöp
Kibir mevcut değildi söylediğim sözlerde Hayaline yalvardım inan ki her seherde Kovup öldürme beni bağışla bu sefer de Bir daha yapmam asla ne olur biraz insaf.
Afet hanım harika olmuş şiiriniz arkadaşlarıg sesinde mükemmel olmuş .Sevgiler selamlar.
Ben olsam bu harika dizelerin muhattabı hemen affederdim herhalde Kelimeler hayat buluyor kaleminizde hecenin sultanı........... Kocaman sevgiler güzel yüreğinize
tebrikler gönül dolusu tebrikler hem şiir hem yorum harikaydıustaları candan kutluyorum sevgi ve saygılarımı bıraktım usulca tekrar şiiri okuyup dinleyeceğim
Bize sevgi yakışır bize yakışır barış Aradım bulamadım gölgeni karış karış Yüreğimden dökülür yazdığım bu yakarış Pişmanım desem sana eder misin beni af?
GÜZEL ŞİİR VE YORUMCULARA TEBRİKLER.KALEMİN SOLMASIN MUSTAFA HOCAMIN VE AYŞEMİN NEFESİNE SAĞLIK.ARKADAŞIM TAM PUAN VE BÖCEK ÇOK YAKIŞMIŞ.SELAM VE SAYGILAR.