alnına takılı boncuklarda salınır rüzgâr işveli kadın gibi oradan oraya acılarında kapanırdı akşam çiçekleri koyu gölgeler seçerken yalnız yanına görmesinler hüznün kahkahasını duymasınlar sevincin ağladığını unutma damlalar durudur incitmez irisindeki rengi soldurmaz sendeki resmin gizemini Hermes yağmurlarını bıraktı giderken belki de ardından ağlıyor gökyüzü akarken ruhumuz ıslak zamana…
toprak kokardı sinemiz yaratılıştan üstüne sarı bir çiçek açar mutlu sokulgan otlar saklardı kayıp yanlarımızı aslanağzında rengârenk bir tutku devşirmesi durmadan söz saklardı çiğ damlaları gözpınarlarımızın esrik yanlarına…
teni okyanus çalarken derinleşir sol yanımız ellerimizde palet bulaşığı aşklar fırçadan kalan son izde saklanır artığı susmanın resmini yapar yaşamın yalnızı onca öd çalıntısı kekre sıvanır yüzümüze yeşil bir patlamadır çığlığın şarkısı…
deniz sürükler duyarlığımızı başkalı diyarlara göçtür ömürde yaşanılan her sancı iz bırakır uzvun herhangi bir yerine çalarken kampana tınıları daha kaç dilde imgeleşir aşk kaç yokuşa çıkar bu yürek ağır aksak sürüyor sürgününü ayçiçeği tarlalar sarı siyahında kalan yemişte ayrılarak…
göllere akışız sürüklenen yaprak sazlıklarda kalır canlarımız ölüm her kesin kapısını bağlar tutunur bir dalın kurusuna can salarız nice sular akar köprülerden elbet düş kurar fukara yanımız özlem eker ölmeyen yanımız…
Neyleyim insan geldik ya, şiirde kaldı yaşayan yanımız…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşayan Yanımız... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşayan Yanımız... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) Üstüme gelme canım sıkkın şiire verdim sazı es de koyar seste boş ver, Çöpçülük günümdeyim yani öyle mi? Öyle değil ama sevgili yorumcum öyle olsun bak kızmıyorum bile inan gülümsettin beni… Bahtınur kardeş:) Sevgimle…
Şiirde ki kelime varsıllığı oldukca güzel, imge ve kurgusallık sa; anlık yazılmış ve üzerinde çalışılmamış bir izlenim uyandırdı bende, Son paraftaki "nemleyelim" kelimesi de "neyleyim" gibi geldi bana, ki şiiri bütününden koparmadan yeniden gözden geçirirseniz iyi olur kanımca... umarım kırılmazsınız bu dost eleştirisi için...
kelime haznenizin genişliği tartışılamayacak kadar zengin ama kafiye olayına biraz daha eğilmeye ne dersiniz?bu sözler kafiyelerle bütünleşse bence çok daha mükemmel bir yapıt ortaya çıkacaktır...yüreğinize sağlık...
kalemin dayim olsun
Tebrikler...
.............................