Söz… önce (söz) oturdu masaya geçmişi alarak irkildi kuytu teninde sabah dokunuşları yaslandı, eğildi, büküldü aktı yaşamın sarnıcına gözlerinden su damlası sustu kadın…
Giz… Sonra (giz) sarıldı az yanına ıslandı baharın çiçekleri gökyüzü incindi yapraklarında ne çok hüzün serildi aşk tarhlarına çiçeklenmedi kadın…
Çiz… renkli (çiz) bir resmi düşünce akşamın bordosu şarap verdi dilinin ucuna aşk boyadı sözleri içtikçe sözün imgesine sızdı kırışıktı elbisenin mavisi gökyüzüne borçlandı o gece sitemlenmedi kadın…
Biz… tarifsiz kaldı (biz) fotoğrafı sarı yumuşak güneşe serilmeden alıp saklı çeyizini sardı kullanmadığı aşkı naftaline yatırdı sol yanını güvelenmedi kadın…
Tiz… sesinde (tiz) çığlıklar kısrak yanında şahlandı asılı düşler vardı ahşap çatısında saatleri kurardı gecelik rüyalara mumlarına akar tütsüsünde yanar dokunmadan acıyan yanına dansa dönen eteğinde savruldu düşmedi kadın…
İz… özlemsi (iz) sürtününce yanağına akar terleri boynunda usulca sırları aralanır dudaklarına öper durur en son sözü sık sık anımsar dili dolaşır peltekliği bu yüzdendi ince ince sızlardı sesi göğsünde bir broş inesi batan uzvumun en güzel yeri derdi yakınmazdı kadın…
Yaz… Kapısında (yaz) hoş geldin saklardı Kim bilir bir gece su da alev alır Sarılır gecenin koynuna Şiirler inler Kadın yaşlanmazdı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaz (az) Kaldı… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaz (az) Kaldı… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burası fotoğraf sitesi değil zaten değil mi?:) Sen aklında farklı bir bayan fotoğrafı hayal et bu işi çözelim olur mu? Şiir beğenin içinde teşekkürler… Saygı ve sevgilerimle…
Yaz… Kapısında (yaz) hoş geldin saklardı Kim bilir bir gece su da alev alır Sarılır gecenin koynuna Şiirler inler Kadın yaşlanmazdı. Hepsi birbirnden harika dizelerdi,ben yazı aldım...kutluyorum...sevgimle..
Çiz… renkli (çiz) bir resmi düşünce akşamın bordosu şarap verdi dilinin ucuna aşk boyadı sözleri içtikçe sözün imgesine sızdı kırışıktı elbisenin mavisi gökyüzüne borçlandı o gece sitemlenmedi kadın…
harıka ne kelime muhteşem di dizeler sevgili neslihan klasığı bu işte tebrıklerim şaireme severek okuyorum şiirlerinizi..kalemini tükenmez senin biliyorum.. sevgilerimle.............................................
sonra yürek
sonra kadın
sonra anne
..
..
..
..
ve sen
işte
sevgili neslihan
kelimlerle oynarken kifayetsiz kalmak ...
kutlarım
sevgimle