aslında eski bir şiir; sağolsun yeğenim öyle güzel seslendirmiş ki, yeni haliyle paylaşmak istedim
Bana Bir Aşk Bestele I.
Yitireli çok oldu siyahlığında gölgeyi Elif’in hüzzamını hissederken kanımda Feth ederken geceyi bir parçacık cümleyle Katlettim yıldızları, onikiden matemle…
Yetim bir hüzün kondu Çığlığıyla geceye Durmadan koşacak kadar da mutluyum Çocuğum bir o kadar… Küçüğüm ellerinde Biraz korkak, biraz telaşlı, biraz alıngan…
Sana baktığım her an Korkuyorum mesela…
II.
Sar beni nefesinle Isıt mesela.. Dilinde en yamalı bir ağıt olayım Yitirilmiş destanlarda. Bitimsiz bir aşkın önsözleriyle Kapatıver gözlerimi…
III.
Sana bir aşk düşlüyorum Ezberimi bozarak bir sabah ezanında Şafak vakti sessizliğiyle Binlerce sus koyuyorum Adınla avunarak…
Bir bilsen sana gelmek için sakladığım umutlar Asma bahçelerinden derme güller içindi…
Hadi… Bana bir aşk bestele Saçlarında sakla gözbebeğimi Sözyaşlarıma şahitlik etsin kelimeler Bir aşk kondur dilime Ellerinle hapset… Yüreğinle yetiş…
Bir isim ver sabahıma Mateme isyan okuyalım beraberce
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANA BİR AŞK BESTELE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANA BİR AŞK BESTELE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eski bir şiir olduğunu belirtmişsiniz, umarım aşkınız hep yeni kalmıştır.. Sizin dizeleriniz bana hep 'vay be' dedirtiyor ve çok şeyler buluyorum içlerinde.. Sizde okumasam tarif bile edemeyeceğim... Gönülden kutluyorum, yüreğinize sağlık...
canimsin bitanem yüregin konusmus yine duygu dolu mukemmel bir siir okudum sayfanda yine gec kaldim affola;(((( canimmmm cok cok öpüyorum sevgi dolu yüreginden kizlarida öp benim icin kocaman,,,,,,,bu arada yigeninede helal olsun yüreginin sesine can olmus sesiyle mukemmel bir ses etkili bir yorum kutluyorum yüregine emegine kalemine saglik her iki yürege slm olsun bitanemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
dostun sayfasında dost sıcaklığıyla güzel bir şiir okudum...özrümle dost..artık pek sık gelemeyecem bu sayfalara..yorum yapamasamda bilki herdaim okuyacağım bu enfes şiirlerini...emin ol bundan can dostum...gerci gene pek sık gelemiyorum ama .....neyse ...kalemin hep yazsın emi dost..hiç susmasın ..saygımla esmizemiz.....
yazanın ellerine okuyanın diline sağlık. canım ablam uzun zamandır mesaj atamadım kusura bakma, bu şiirinde diğerleri gibi harika zeynep ve miraç'ı öpüyorum, Allah'a emanet olun...
hanımefendi söylenecek tek söz varlığının sebebinde gizli olan güzel düşünceleri gün ışığına çıkartan karanlığın ruhunu bu kadar muhteşem besleyişi.mükemmel düşüncelerde beliren zekanızı yürekten kutluyorum.değerli şairem gerçekten sürüklediniz şiirde varetmiş olduğunuz akıntıda.tebrik ederm.sonsuz saygılarımı sunarak ayrılıyorum sayfanızdan.
Hadi bir aşk bestelemiş olsun sevgili Hüzzam koksada her yanı Hadi bir isim versin Güneşin koynunda saklasın seni ...(!!!) Ama/Yakmasın ne olur kanatlarını ...
Farzet hücrede ki bir mahkumun ilk öpüşü bir leylağı Al cesaretlerini avuçlarına gökyüzünün haykırışı olsun soluklarımız Bir ressamın tuvaliyle boya tüm renklerimizi karışsın. Durma sadece seviş derin bir fısılltıda hissettiğin ipeklere bürün Kirpiklerinden süzülsün bir nisan ıslatsın yangınlarımız sönsün.
Yirmi dokuz harfin içinden bir siyahtan arındırıp beyazı Karlar altında yanabilir misin benimle? Mahçup sularda akıp biriktire bilirmisin bir güneşi içinde? Kim demiş ki yıkıp geçer deli kasırgalar?
Savur suskunluğumu beyaz güllerde öpüşlerinin tadında Razıyım bir kavruluşta kaybolmaksa tek ruhun içinde Ateşle su gibi dikenle gül gibi ama biz olalım arına bilirmisin?
Vuslat kokuna sokulduğum bir yaz akşamı sıcağıyla canında Bırak gölgelerimizi bulutların kapısına hadi Sar sadece uçurum tenhalarında tizleşmiş nefeslerimiz kalsın.
Uslanma sakın hep deli kal aynı kozanın içinde Bak mavi bir kelebek titriyor aşkınla Hiç uyumadan söyle şah damarından daha yakın bu asi türküyü Noktalara gebesiz bir düşte uyandırma beni ört üzerimi hadi Bak seni özledi yanındayken aşk saten bir solukta hadi...
Yasemin..... Hadi Esmizem hadi bu gün yayınladığım şiirime eş ruh olmuş güzel ruhun Yasemin gitti kayboldu bu gece güzel sayfanda O güzel sesli delikanlıya de ki Esmizem dilerim onu hep hak edenler bulsun Ve hayat ona hep annecığının gözüyle baksın emi sevgimdesin daima
Bana bir aşk bestele
Saçlarında sakla gözbebeğimi
Sözyaşlarıma şahitlik etsin kelimeler
Bir aşk kondur dilime
Ellerinle hapset…
Yüreğinle yetiş…
Bir isim ver sabahıma
Mateme isyan okuyalım beraberce
- Güzeldi şiiriniz tebrik ederim
selamlarımla