Romanın son sayfasında çürümüş kefenleriyle ele yazılıp unutulmuş mektuplar Dizlerimi kurşunlarken ruhumu yağmalarlar
Ben…
kapının önünde bir cümle yazmadığın liyakatsiz günahkar !
Sen mi harflerden düştün ?
Fal kurnazlığıyla alırken papatyanın âhını kırdığın kalemi/mi/n sancısında yitirdim gözlerimin ferini Şimdi toprak altında attığım her adımda kesiyor tabanlarımı tabutun sessizliği
Sen mi uzaklara sürüldün ?
Kıyıdan çok uzaklarda vurguna bırakıldım Kozamın içinde açılmadan gözlerim Kanatlarım çiğnendi girdabın ortasında uçamadım Satır aralarında tek başıma delirdim
Pası dökülen zincirleriyle çullanırken üzerime el birliği kulağı sökülmüş zebaniler Benim hesabıma yazıldı tek tek alnı lekeli düşükler Sahte cennetin kapısında sen gölge ve arsız hayaller
Kendime beddualardı dökülen açılmış ellerimin arasından Sana kıyamadım beni yaktım sürgünlerimin ucundan
Gel gör dokunmadığın tenim cemrelere küskün şimdi Solgun benzinde şaşı bakışlarıyla ne çok iblis gezindi
Kına zannettiğim renk meğer kan kurusuymuş Köklerime kasteden idam mahkumuymuş…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gölgenle Sevişmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gölgenle Sevişmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel gör dokunmadığın tenim cemrelere küskün şimdi. Solgun benzinde şaşı bakışlarıyla ne çok iblis gezindi…
Yasatilmis olunan pismanliklari sorgularcasina, aslinda kendi icerisinde kendinde süpheye düsen,yolun karsisinda sinamaya gecen yürek sesi.
en cokta kaybettikten sonra yargilar baslar. ve her günaha bir kilif gecirme cabasi boy gösterir. kendi yanlislarindan daha cok yabanci yanlislari siraya sokmaya calisirsin sanki kendin hafifleyecekmissin gibi. gecici olarak mekan degistirsede yanilgilar, her seferinde biz kurban verecek birilerini bulacagiz..
Aklimin ipini kacirdigim su siralarda siiri anlamam bu denli karisik oldu iste. / benimkiside bir isyan
Kutluyorum
*Hüzün* tarafından 8/12/2009 1:37:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aklinin ipini kacirmak( kararsizigin icinde can cekismek, mantikli düsünememek, dogrunun bile dogruluguna inanmamak.. basit bir aciklama)
______________________
Her yanilgidan sonra baslamiyormu, bir süregelmis pismanlik?
Kendi dosgrularindan öylesine eminken, ertesi sabah yanlislarin aci agidiyla uyanmiyormusun sabaha?
Kendini tozpembe bir masal kahramani sanarken, aslinda yanilgi kuyusunda kendini yargilarken, hic mi demiyorsun " bu benmiyim?,ben bunu yapamazdim,artik bende herkes gibi herkesim?..
Belki kendi sevginin icerisinde bogulmusken, sevgisizliginden bir dag yarattin ve o dagin ciglari arasinda sayki bir gün yokoldu benligin.
Biz o`yuz. onlar aslinda Biz. Yargilarken masumuz degil mi ? ya yargilanan tarafta saf tutarken neden seytan kesiliyoruz?
Mekansiz bosluklarda yer edinmek kolaydir.Asil olay mekanin bulundugu yerde ne kadar dürüstssen,disinda da hala sen olarak aklinin ipini tutacaksin..
Icimde o kadar birikmislik varki. istemeden yansidi disima.. Bu konuda tartismak rahatlatti beni, umarim sizin aklinizin ipi karamsarlikla bogusurken, yol gösterebilmisizdir azicik.
______kurban kim Hüzün ? klasik "senin de vardır bir hatan..." anlayışıyla çözülmeyecek bir denklem bu..._________
Sevgili Hüzün ! önceden cevap yazmama nedenim yorumuna verdiğim değerden... sıkıştırılmış bir cevap olsun istemedim... aklımızın ipini kaçırmak...keşke kaçırabilseydik ya bu acıların nefesinde boğulmazdık en azından...ama kaçmıyor iblis kaçmayacak da. ne den ? bulmuş işte bizim gibi aşka değer veren ve acısını çekeni sonuna kadar. ama Hüzün ! kaybettikten sonra başlamıyor her yargı. tünelin sonunu görebilenlerin çığlıkları önceden başlıyor yare tutunarak...gel diyor bu ufkun sonu karanlık adımlarımıza çamur yapışacak...dinlenilmiyor...bitecek olanın kaderi geri çevrilmiyor yarin gönlü sağırsa... kendi yanlışlarım !!! oldu muhakkak ama inan bildiğin bir yaşanmışlık değil reva görülenler ki ben yalanların kucağında masallarla uyutulduğumu çok geç anladım... hafiflemek değil niyeti yazılarımın yüreğin volkanlarına karşı koyacak gücüm yok ki hafiflemeye çalışayım.zehir kusmak bu her soluğumun sonunda.ve pisliklerini benim üzerimden aklamaya çalışanların beyin hücrelerine geçmişi hatırlatmak ve günahsızlığımı kurtarmak... kurban !? kim Hüzün ! var mı aklında eller varken gölgeyle sevişmişliğin…
Bir fidan dikmiştik. Avuçlarımızdan su içirmiştik. Büyüdüğü zaman gözlerimizde aşk altında sevişecektik. Kına zannettiğim renk meğer kan kurusuymuş köklerime kasteden idam mahkumuymuş…
Sen mi acı çektin !
Dur demek geldi içimden ve bir ahh çektim sonra dedim ki; dost kalem harikalıklar yaratmış mısralarıyla ama yine de ben derim ki dikilen fidanlar hep yeşil kalsın ve... içinizde ki o nevbahar hiç yok olmasın tüm pür-hazanlara elveda deyin ve...Vurulan kınalar hep kına koksun kan değil... Muhteşemdi efendim şiir okudum mısra mısar özümsiyerek yüreğinize emeğinize gönül dolusu tşkler saygılar sevgiyle...
Gel gör dokunmadığın tenim cemrelere küskün şimdi. Solgun benzinde şaşı bakışlarıyla ne çok iblis gezindi…
Bir fidan dikmiştik. Avuçlarımızdan su içirmiştik. Büyüdüğü zaman gözlerimizde aşk altında sevişecektik. Kına zannettiğim renk meğer kan kurusuymuş köklerime kasteden idam mahkumuymuş…
Sen mi acı çektin !
Kimin için…
günün şiirini ve şairini kutlarım saygılar selamlar
Acı cok fazla çekilmişse çeken acıya alışıyor sanırım. Unutuyor sonrasında kimin acı çektirdiğini ve neden acı çektiğini... Dilsizleşiyor bir nevi... Susuyor sonra, çığlık çığlık şiirlerin içine...
Tebrikler güne düşen şiire, tebrikler yazan şaire ve seçici kurula...
Kıyıdan çok uzaklarda vurguna bırakıldım, kozamın içinde açılmadan gözlerim. kanatlarım çiğnendi girdabın ortasında uçamadım, satır aralarında tek başıma yüreğinize sağlık günün şiirini şairini kutlarım sevgi saygılarımla
Bir fidan dikmiştik. Avuçlarımızdan su içirmiştik. Büyüdüğü zaman gözlerimizde aşk altında sevişecektik. Kına zannettiğim renk meğer kan kurusuymuş köklerime kasteden idam mahkumuymuş…
Sen mi acı çektin !
Kimin için…
hüzünlü olabildiğince güzel bir şiir okudum yüreğinize tebriklerim yüreğimden çok güzeldi gerçekten sevgiyle
Bir fidan dikmiştik. Avuçlarımızdan su içirmiştik. Büyüdüğü zaman gözlerimizde aşk altında sevişecektik. Kına zannettiğim renk meğer kan kurusuymuş köklerime kasteden idam mahkumuymuş…
Sen mi acı çektin !
Kimin için… nasıl bir duyguyla yazıldı kimbilir çok güzeldi tebrik ederim...
Bir fidan dikmiştik. Avuçlarımızdan su içirmiştik. Büyüdüğü zaman gözlerimizde aşk altında sevişecektik. Kına zannettiğim renk meğer kan kurusuymuş köklerime kasteden idam mahkumuymuş…
Çok güzel şiir Razı hocam.Aşk, derinlik. Dize dize işlenmiş şiirde ve şair güne düşmüş. Kutluyorum, yerine yakışan bir şiir. Seçkiyi hak etmiş. Selam ve saygılarımla.
YASEMİN SAĞNAKLARDA..................... MUHTEŞEM MISRALARINIZDA BU BENIM ACIM YAZDIKLARINIZ RUHUM BILIYORMUSUNUZ? AYNADA Kİ YÜZÜNÜN KARŞILIĞINI GÖRMEK GİBİ BİR ŞEY ŞU ANDA DIZERİNİZDE TUTUKLU KALDIM. YARIMLARIM GÖLGELERIN EMANET KOKULARINDA SIZIM SIZIM BIÇAK KESIGI EN YASAK EN GUNAHKAR YINE BENMI EN İLLEGAL DERKEN RUHUMU YAZMIŞSINIZ............. YAZAN KALEM OLASIM GELDI...........KAĞIT .................YANDI YÜREĞİM BU DELI YUREKLI SEVDA MILITANI GIDICEK GIDEMIYOR KALDI SAYFANIZDA FIRTINLARDA ,DURMAZ ARTIK SEL GİBİ YETMEZ ARTIK BIR YUREK ALEVINE BU GÜN.................... NE DESE YASEMIN SÖNUK KALIR YORUMUNDA CİCİ YAZAR OYSA ŞİİRLER ,ÇATAR EN BELASINI SIĞMAZ OLDUM ............OKURKEN BURALARA
AMA HEP YAZIN ............HATTA SONSUZA KADAR BEN ŞİİRİNİZİ ALDIM SOL YANIMA DILIM LAL ARTIK OKUR DURUR YAGMURLARA TESLIM OLURUM DA
SIZI YÜREĞİNİZDEN ÖPUYORUM.......................YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA......... UNUTTUM GIDERKEN DAĞILDIĞIM YERDE SIZE BIR MINIK HEDIYEM VAR....... 987654321234567890 TANE BÖCÜKDE YASEMIN DEN)))))))) 987654322222212345678 TANEDE EN KIRMIZINDAN KURDELE))))))))) SEVGILER ..............GIT ARTIK DEYIN BANA BURDAN GİTTTT........ AHHH AHHHH DEDIRTTI DIZELERINIZ SOL YANIM OLSA IYI YAKTINIZ ŞAIRIM CİĞERIMI...........................
Bir fidan dikmiştik. Avuçlarımızdan su içirmiştik. Büyüdüğü zaman gözlerimizde aşk altında sevişecektik. Kına zannettiğim renk meğer kan kurusuymuş köklerime kasteden idam mahkumuymuş…
Sen mi acı çektin !
Kimin için…
çok güzeldi haz alarak okudum emeğinizi kutluyorum ve başarınızı saygılar bırakıyorum sayfaya...
Kıyıdan çok uzaklarda vurguna bırakıldım, kozamın içinde açılmadan gözlerim. kanatlarım çiğnendi girdabın ortasında uçamadım, satır aralarında tek başıma delirdim.
şiir okudum yine ...sayenizde... ne kadar güzel işlenmiş aşk ve sitem... günün şiiri ve şairini kutluyorum çok söze ne hacet ? şiir ortada.. saygımla...
evet en can alıcı soru "kimin için acı cektin".... önemli olan bu... yananın alevinin harıyla yandığın için mi yoksa başkasını yakmak için kendini ateşe verdiğin için mi ... dostum, sen ki dilin ile kalbinin dermanını kestiğin gibi gene aynı dil ile huzurunu verensin, kara bulutların yağdırdığı siyah yağmurlardan daha ne kadar yıkanacaksın.....