Dün gece yine uyutmadın Rahatsızlığımdan nasıl bir zevk aldın Hadi bana ettin Küçücük kızımdan ne istedin..
Bre zalim gözün doysun Ömrümü yedin yine de doymadın Hadi bana ettin Bu sabi sübyanımdan ne istedin…
Yazlarımda kışı arattın. Yine içimi daralttın. Hadi bana ettin Gül yüzlü kuzumdan ne istedin.
Gecelerimin kabusu oldun Her gün geldin ben kapımdan kovdum Hadi bana ettin Karagözlü ceylanımdan ne istedin.
Geldin kanımı emdin Havalar ısındıkça sen daha bir azdın Hadi bana ettin Ya o yavrucaktan ne istedin..
İliğimi kemiğimi sızlattın Sayende bütün gece kaşındım,Fenistil aradım. Gece vakti uykularımdan uyandırdın. Seni zalim kan emici. Sivrisinekgillerin en şerefsizi Cesaretin varsa bu gece de gel,bekliyorum seni.
Hain YAKARCA Elimde ……….marka sineksavar, Ara kendine konacak başka duvar Yedirmem kuzumu sana Umarım sözlerimi kulakların duyar Öldürmek istemiyorum Sonuçta seninde bir canın var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....'YA SİTEMİMDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....'YA SİTEMİMDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün babamı hastaneye götürmüştüm. ( Uzun zamandır rahatsızdı babam) onun tahlillerini yaptırıken çok sevdiğim ve kardeşim dediğim bir kardeşimin yanında tahlillerin çıkmasını beklerken küçük kızı geldi. Henüz üç yaşındaydı. Kapıdan girdi. Tüm vucudu kabarmış kaşınıp duruyordu. Önce allarji diye düşündüm. Sorduğumda Sivrisnike yemiş dün akşam abla, Hiç uymadık biz kovuyoruz o neren buluyorsa gelip kızımı yiyor ne yapacağımızı şşaırdık. işte sonuç. Lanet olsun ne bana ne annesine gitti hep kızımı yedi bitirdi edeta" derken gözlerindeki acıyı görümüştüm. Çünkü çocuklarımı sinekler ısırdığında bende aynı acıyı yaşamıştım.
Öylesine çok ki nasıl yok olacaklar bilmiyoruz. Öldürmek istemesek de onlar bizim canımızı yakıyorlar ve ister istemez öldürüyoruz gördüğümüz anda.
Çok özeldi şiriniz sevgili şairim. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Çocuklarımızdan sineklerin uzak durması dileği ile
allah şifalar versin babanıza öncelikle..yoruma çok teşekkür ederim.beni çok iyi anlamışsınız.beni yedin hadi kızımdan ne istedin derken...çocuklara hiç kıyamıyor insan onun uykulu gözlerle kaşınması yok mu içi uyuyor o kaşınıyor çıktı o şiir...sevgiler
Dost, ben de bir şey var sandım üzüldüm, şiir nasıl kandırıyormuş adamı, neyse ki kan emicinin YAKARCA olduğunu öğrendik. Farklı ve güzel şiirinizi kutluyorum. Saygılarımla....
Tebessümle okudum.İlk dizelerde düşüncelerim farklıydı.Fakat okudukça konuyu anladım.Yaz aylarının abusu sivrisinekler.Nereye gitek buluyorlar,özellikle çocukları çok etkiliyor.Doğu,batı,kuzey,güney her yerde var.Bilmem bu yazı nasıl geçireceğiz.Tebrik ederim,yine çok güzel ve özeldi.Selam ve sevgilerimle.Puanım yine tam.
Çok güzel....Havalar ısındıkca azdı...Tatile gittik bütün gayretimize rağmen her gece içeri bir tane giriyordu.O yetiyordu geceyi burnumuzdan getirmeye... Kutlarım bu güzel şiir için...Sevgilerimle....
Geldin kanımı emdin Havalar ısındıkça sen daha bir azdın Hadi bana ettin Ya o yavrucaktan ne istedin..
Harikaydı...aşağılara inince sürpriz oldu...şiirin başlarında farklı duygularla okumuştum...çok güzeldi....)))gülümsetti..ne şanşlı yakarca güzel bir kalemden şiir yazıldı ona...tebrikler..sevgiler selamlar..
saygılarımla...