(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben, "düş" tüm kırıldı kolum kanadım, kalkamadım...
..............
bazen kaybettiğimz için üzüldüğümüz şeyler kimi zaman en büyük kazançları getirir bize...kaybetmek bazen hayatı kazanmaktır...yeni başlangıçların rüzgarıdır...umut etmek umutla sarılmak hayata herşeye rağmen...gülmek ...yola devam etmek....
sen bir "düş" ol sevgili dostum, bırak yasak meyva yemenin peşine onlar düşsünler, sen kolun kanadın kırılsa da yüreğinle tutanabilecek kuvvettesin madem, senin nereye düştüğün değil senin kime düştüğün önemli.... saygı ve sevgilerimle kutluyorum şiirini...
dost ! anladım ben sizin gözünüzde yasak ağacın meyvasıyım o yüzden yaklaşmıyor ve kaçıyorsunuz benden diye ironi yaptım çünkü kaçanlar kaçılması gerekenler aslında yani yasak ağacın meyvası onlar... birde biliyorsun zaten ama hatırlatmak istedim : Adem cennetten indirildi, Şeytan kovuldu... :-))) desek olur mu...ilgine teşekkürler...vefalısın...
A.a.a.....Bulunduğun yerin önemi var tabii.Ama biliyoruz ki KONYA olduğunu.Okul tatil olunca da DENİZLİ.. Bir kıvılcım bekledim,ateşim közdü; Biçare ruhumda yangınım söndü.. Baharlar sonunda kışlara döndü; Gerçek olamadı ki sabah düşlerim.... ...Demiştim bende geçen gün...Sabah baktım ki düşmüş gördüklerim...Ve O yar düşmüş gözden ve yürekten.. İnşallah sizin düşler gerçek olur şair...Sevgi ve dua ile...ESRA
vuslat05 tarafından 6/6/2009 12:38:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
bazen kendimize söz veririz ama sözde kalir 'sözler' cogu zaman. bende bu süreci cok yasarim, hemde istemedigim kadar. amaki... önemli olan düsmek degildir. önemli olan düstükten sonra yendien kalkabilmektir, kalkmaktir. ve... sükür Rabbime, ben hep kalktim, kalkabilmdim... mutlu oldum, mutluyum. ...
siirin kisa ama mana olarak uzundu, uzadi ve düsündürdü yine.
Söz ! Bir daha aldatmayacağım ! kendimi... ................... işte buna inanmadım şair... insan kendini aldatmadan yaşamıyor maalesef... en büyük yalanları yine kendimize söylüyoruz... murat ince/çekil git bunu dinliyorum üç gündür aralıksız... ve şahit oluyorum insanın kendini nasıl kandırdığına... git derken kal... sevmiyorum derken seviyorum demedik mi aslında... neyse çenem düştü yine... tebriklerimle...
ve kaygan..
ve bir eceli beklemede mezar!
kefensiz bir gidiş
ve zemheri yarin kesen elleri.....
uyan şair, bu bir kabus!
tebrikler