(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfama sanırım demirbaş bir şair ekledim... Sizi her şirimden sonra burada görmek mutluluk verici Sevgi hanım.Yorumlarınız, düşünceleriniz çok iç açıcı ve yüceltici... Kendime şair olarak bakmaya başladım yavaş yavaş ki ben şair olduğumu iddia etmedim hiçbir zaman.
Sonsuz teşekkürler büyük şair... Zulanda hep şiir ve mutluluk olsun...
Yaraları dağlanan bir şairin geçmişten getirdiği yaralarının ve acılarının üzerine ekmişim bu şiiri... Bilmem ki nasıl geçer dağlanan bu akıl almaz yaralar... Ama aşktır bir şair için bir şiirin doğum sebebi... Lirik dizelere dölünü boşaltan aşkların ve acıların meyvelerini topluyoruz her güzel şiirde...
Kırılma şair, sakın üzülme bir aşkın ardından ki üzülmek haktır.Fakat unutmak gerçek... Yarınlarda seni bekleyen herhangi bir aşkın belirsizliği adına dağlanmasın yaraların...
Unutma! Bir kadını severken onu aslında akıl dışı şekilde yüceltiyoruz. Sevmek bizim elimizde bu yüzden ve unutmak bizim elimizde... Unutma! Unutamadığımız bir kadının varlığından bile haberdar değildik bir zamanlar.Unuttuğumuzda da hatırlamayacağız hiçbir şeyi...
Hadi meyvelerini topla acının soyağacından Ve Şiirlerin nasiplensin senin acı çektiğin şeyden... Her zaman olduğu gibi...
Teşekkürler dostum,iyi ki varsın... Bir aşk gider, bir aşk gelir. Ama sonunda yalnızca kendimizdir kalan.
acının ilmeği boğazımızda...vuslatın yükü ağır...sancır yürek...sancırken sancıtır...
gözucuna ilişir bir nisan...haber de salsan göçmen kuşlara...hiç çıkamazsın saklandığın zulandan...
çıksan göçme zamanıdır görürsün..ürkütür seni bu vakitler...
umut giydirirsin bir tarafı kanayan sevdanın ellerine...bir yanın çıplak...
bu kadar zora koşmasak...belki de senin mutluluğunla mutlu olacak...
seviyorum bu sayfada olmayı................................sevgiyle şair...şiire ve aşka...