(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah! bir kez unutmayı becersem bir kez sokulsam bir zamanlar soluklandığım o soğuk yüzlü unutkanlığın yamacına şimdi sevmelerim yangın kırmızı yosun yeşili gözlerim İstanbul bakışların tılsımlı yakışkanlığında
harika benzetmeler vardı..yüreğe sağlık çok güzel bir şiir
Halid Ziya Uşaklıgilin "Mai ve Siyah" romanını çağrıştırdı.
Şiir başlığı bütünlüyor. İstanbul'un eski arnavut kaldırımlarındaki gecenin sesi yankılanıyor dizelerden Ve mutlu bir geçmişin yitik hikâyesi Geçmişe duyulan özlem... Kullanılmamış imgelerle anlatılmış
dudağımda bir kaç damla anason deniz yükünde aklımdaki sarhoşluk bir elim karşı kıyıların masalsı endamında bir elim kendimi düşürdüğüm boşluğun soluğunda...
Güne düşen şiiri ve şairini yürekten kutlarım... Saygılarımla...
Ruhundaki o gemici düşümlerini çözemeden? Zannetmem. Ama unutulmasada o eski yakamozların hatırına yinede seyredili gelip geçen gemiler.Hüzünlü olsada. Tebrikler.
Mai ve karanlık bir müzik kokusu vuruyor Beyoğlu kaldırımlarındaki seslere yırtık bir kadının şuh öpücüklerinde yakalanmıyor geçen saatlerin eğlencesi hayat gibi gerçek/ sevi gibi şairane akşamlar topuk sesleriyle perçinlenen taş sokaklar yüreğimin tapusuna saldıran o tanıdık sarışın hayallerimde acemaşiran makamı kulağımda mıhlı bir klarnet sesi varken gözlerimden gemiler geçiyor uzaklara sol yanımda hala eski bir yakamoz ve ruhumda kör inatlı gemici düğümleri...