bilmezler yangınlar keskin olur yitirildiğinde zaman sek sek oynar kenar mahalle çocukları şehirden bir ‘sen’ geçer alımlı aşk gölgedir usulca kalkar bir sabah yalnızlığın zili çalar eteklerinde
kaç parçaya bölersin gururu dev bir yapboz gibi diriltip yeniden puslu bir kalp nişanesi takarak göğsüne
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Sen-aşk ve ötekiler- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Sen-aşk ve ötekiler- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gelipte durakladığım ve ne bulacağımı bildiğim bir sayfa yine biraz kendimi buldum dizelerde mıknatıs gibi çekiyor kendine yalın dizelerde zerafet var gönlü mest eden saygılarımla ...Kaleminiz daim olsun...
Her yer aşk her şey yalnızlık ölüyorum diyorum nasıl duymazsın? bilmezsiniz kaç şafak söktü arkanızdan elem çiçekleriniz boyun büktü aç susuz kaç alışılmamış ölümden döndük yokluğunuzun gölgesinde! .. ŞİİRLE ÖLDÜRMEK BU OLMALI...YANİ YALNIZLIĞIMI ÖLDÜREN SENİ ANLIYORUZ DİYEN ŞİİRLERİ SEVİYORUMM DOSTUM SEN ŞAİRSİN.. GÜNÜN ŞAİRİ OLARAK TEKRAR KUTLARIM.. ALKIŞLAR SAYGILAR...
BU ŞİİR DE GÜNÜN ŞİİRİ OLMAYI HAKEDİYOR HER DİZESİ EMEK DOLU... ÖZELLİKLE GİRİŞ BÖLÜMÜ
Her yer aşk her şey yalnızlık ölüyorum diyorum nasıl duymazsın?
Her yer aşk her şey yalnızlık ölüyorum diyorum nasıl duymazsın?
Sayın Eroğlu, değerli üstad...Şair olan sizsiniz ki biz sizin gibi büyük şairlerin yolundan giden şair adaylarıyız yalnızca...Yorumunuz yüreğimi okşadı ve mutlu etti. Çünkü yorumunuz çok büyük bir yorum ve beni cesaretlendirdi. Desteğiniz için ne kadar teşekkür etsem azdır...
Nasıl da mutluluk verdin bilsen dost...Anlatmak istesem dilim lâl... şiirimi önemsemen çok anlamlı benim için.SONSUZ TEŞEKKÜRLER... Bu arada şiirleri çok fazla okuma fırsatım olmuyor bu günlerde. Yorum yazamıyorum bu yüzden birçok şiirine. Anlayışla karşılayacağını düşünüyorum.Ama sıklıkla gelirim bu büyük şairin mekanına ve zaman üreterek kendime...
ve o yüzden ortaya çıkan eser mükemmel.
tebrikler şair..