(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
var ki nicedir bu kadar keyif almadım bir şiirden...herkesin kendinden saydığı şiirler vardır... işte onlardan sanki benim için..belki çok da geleceğim bu şiirin başına... sık geldiğim bir sayfa olmadığını söylemek açıkcası elem verdi bana...kesinlikle listemde sayfa ki daha iyi takip edebilmek için...
hani dokunsanız kanayacak olan yaralar vardır...hiç elleyemez, korkarsınız ... bir ağlamaya başlarsa zulada saklanılanlar hiç susmayacak sanırsınız...o öyle bir yangıdır ki nice nisan bulutları düşmüştür de üzerine sönmemiştir yine...artık yanacak bişi kalmaz da için için kendini harlar ya ateş...sönmez.. işte azizim..şiir öyle durdu bende...sönmeyen ateşler gördüm satır arası...kanayan yaralar gördüm inadına kabuk bağlamayan...zamanın telaşına duran sevdalar gördüm tansiyonu hiç düşmemiş...
ey oğul diyen babaların şefkati adına gönlümdeki rahim ağzına bebekler bırakan kadın anasız bir emziğin akıttığı süt gibi çiğdir yüzümdeki beyaz içimdeki günahsız yavruların adına ağlarım da tuz kirine batan gri gözlerimden düşüverir acım tuvaldeki gamzene ustanın önünde saygıyla eğiliyorum,anlatım harika tebrikler gönülden...
Kardeşim desteğin çok büyük ve soluksuz okuyorum yorumlarını... Şiir, duygu ve aşk adına birşeyler hissettirip, çağrışımlar bırakabiliyorsam ne mutlu bana...
Ne desem bilmem ki... Şiir adına birileri birileri için şanstır. Ve sen ablacığım, benim için ne de büyük bir şanssın bilsen. Ey örnek aldığım şiirlerin mihracesi, gece yüzlü kadın...Çok büyüksün...
İYİ Kİ VARSIN ABLACIĞIM... TEŞEKKÜR VE SAYGILARIMLA... ALLAH'A EMANET OL...