(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİDEN BAŞLAMAK İÇİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİDEN BAŞLAMAK İÇİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ışık yetmelidir ileri adımlar atmaya ve gömebilmeye yeterlidir yaşanmışlıkları gecenin sırrına... Bütün şartlanmışlıklar bekleyişin gözlerinde eritebilmedir yakamıza yapışmış umutsuslukları...Umudu öldürende bizler onu toprak altından gün ışığına çıkaranlarda bizler...Ah !
geçmişe hüzünle bakacağıma geleceğe umut taşırım terkedenin arkasından koşacağıma gerçek sevdalara kucak açarım ve herzaman sadece ANI YAŞARIM.. tebrikler güzel bir şiir
sil baştan bir hayatta hataları ve doğruları aynı zamanda yapmak mesela baştan başlamak için bir umut aynı yerde doğmak büyümek aynı yollardan geçmek ve sona gelindiğinde tekrar o umudu beklemek...
zaman kirli sakallarıyla hep alay eder düşlerimizle ve biz çok şımarttık onu yenik yanlarımızla oysa zamanın yok ve duyguları da yok. o hep bir boşluğun yeniden tanımlanan imgesidir. unut ; ruhun öz suyudur dost. gece ansızın karşına çıktığında zaman denen drakula, ona boynunda asılı olan UMUDU göster.
sensizliğine söz geçirememenin çaresizliğiyle yüreğime perçinlenen gözlerin vedası canlanır aklımda yarım kalan beceriksiz intiharların oynaştığı ellerim ve acı biberle susturulmuş kelimeler düğümlenir düşüncelerime çocukluktan kalan şartlanmışlıkla susarım yarınlara her yeni güne bir pişmanlık daha giydirir hayat...
Sizi ve güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Tek kelime ile muhteşem olmuş satırlarınız...her uyanış zaten yeni bir başlangıçtır ve hayatın bir yerinden sarıldığımız, ellerini tuttuğumuz gerçek size, bize ve herkese güzelini yaşatsın...huzurla...kocaman "beş "size :)
hanımeli kokan sahipsiz geceler mayıs’ı öper şimdi dudağından
sensizliğine söz geçirememenin çaresizliğiyle yüreğime perçinlenen gözlerin düşer aklıma
ah hayat... sadece bir umut bir umut daha olsa yeniden başlamak için... ...........Hiç bitmeyen ve bitimi olmayan bir AŞK için umuda gerek yoktur şairim... Mayıs dönümü akşamların sabahlarına doğmak vardır bir de. 13-24-25 Mayıs gibi tarihler kazınır kalır ömür defterine. Sanırız ki Aralıklar sarmış çepeçevre bizi ve kış konaklamış evimize. Sonra ölüm gelir çalar kapımızı, uzatır kanatlarını Azrail sessizce, dokunur yüreğimizin en ince, en kanayan köşesine ve utanır kendinden, çekiliverir yine geldiği gibi sessizce. Özür dilerim, ben utanırım böylesine bir AŞKla dolu kalbi alıp götürmeye, diye mırıldanır dikilmiş dudak aralarından. Hayat senindir oysa ve kendinden istemelisin herşeyi. Bunun farkına vardığımızda geceler çeker gider, güneşli günler başlayıverir birdenbire. Umut hep vardır. Umutsuzluğu yaratanlar bizler değil miyiz sence....
ah sevgili... biraz daha anı olsa... eskilerinin yanına koymak için... olanlarla kopmuş yüreğimiz biraz daha olsaymış yetişemiyecektik be usta sana...varolasın.
sensizliğine söz geçirememenin çaresizliğiyle yüreğime perçinlenen gözlerin düşer aklıma yarım kalan beceriksiz intiharların oynaştığı ellerimle acı biberle susturulmuş kelimeler düğümlenir düşüncelerime çocukluktan kalan şartlanmışlıkla susarken yarınlara her yeni güne bir pişmanlık daha giydirir hayat...
ah hayat... sadece bir umut bir umut daha olsa yeniden başlamak için...
sitem duygu harmalanmış güzel bir şirdi..Yüreğinize saglık..
sadece bir umut
bir umut daha olsa
yeniden başlamak için...
...Hayat hep gülsün sana*
sevgiler sonsuz...