(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖKKUŞAĞI YANSIMALARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖKKUŞAĞI YANSIMALARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Küçük bir kız çocuğunun gözlerinde saklı gökkuşağı.. ve hep orada kalmalı değil mi?... İçimizde yaşattıklarımız zarar görünce hep çocuk zamanlarımız aklımıza gelir...
İlk Hayat atıldığımızda, ilk okula başladığımızda, ilk tokatı yediğimizde ve ilk aşk acısını tattığımızda.. Hepsi yansır gökkuşağı gözlerinden çocukların... ve büyümüş zamanlarımızın.
işte duyarlılık bu olsa gerek aşk artık lüks bunca acının ortasında bunca çocuk gözleri ağlarken biz aşkın zevklerinden payımızı alsak ne olacak geceden sabaha nice ağıtlar dökülürken yeryüzüne, gökyüzü ağlarken halimize çocuk gözleri güldürmek varken..
/çok, ama çok anlamlı şiire eyvallah derim, çok haklısın sevgili Çığıl -insanlık adına-, çocuklarımız adına.../
ucu yakılmış bir şiir şimdi bu sevda okusam mı , okumasam mı bir türlü bilemedim aylak aylak dolaştım bir zaman sayfada tütsülendim aşk kokusuyla gidiyorum....
bir renk cümbüşü içinde kırılgan bir kız çocuğunun duygularına düşmüş ışık hüzmeleri.. hayat o renkler kadar ışıltılı değldi neler kırıldı içinde kimbilir
ki... o sevmeyi hep gökkuşağı gibi renkli ve anlatılmaz bir güzellik olarak görmüştü yanılgıları yenilgileri olacağını hiç hesap etmemişti... sevgiden yana hergün bir şeyler daha keşfedeceğini hiç hesaaba katmamıştır belkide kız çocuğu zaman öğretecek onuda ... ben hüzünlü içsel yansımasını aldım bu şiirin... su gibiydi sevgili Çığıl sevgiler saygılar
insanlar yaşama derdine düşmüşken aşk bile aydın insanlara yapmacık geliyor ne yazıkki ben de aynı duyguları zaman zaman yaşıyorum ne yapalım yani elimizde değil arkadaşım..
arama beni
vazgeçtim sevmekten
sevişmekten
küçük kızın gözlerinde ağlıyorum şimdi..._____________aynen...tıpkı böyle işte...
gönlümdesin...selam ile...
aşk daim olsun...cg