(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ BULUNCAYA KADAR AĞLAYACAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ BULUNCAYA KADAR AĞLAYACAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçmişin lekesi kırılgan ve alnında kara dokunuşların sızısı hangi uyku tedirgin eder artık ölüme biçilen sancıysa yaşam ve hangi renk sessizliğine gömer bedeni ben derim kızıl aksın kefen kefenin dilleri mahcup tanrının merhametine yüz süren çocuktuk ve inanmak sevilmekti en soğuk gecelerin ayazında...
ve hep şiir yolcu eder bu sayfadan ardımda karanfil kokusu kalemine ve yüreğine sağlık sevgimle...
KENDIMI ARIYORDUM KAYBOLDUĞUM HER YERDE BİR ZAMAN SONRA BAKTIM Kİ RENKLERIM KAYBOLMUŞ ŞİİRLERİMDE BULAMAZ ARTIK BENI VARSIN BULMASIN SEN BULANA KADAR AĞLAYACAĞIM ............EN BÜYÜK İHANETSE TANIYAMADIM BÖYLESİ SEVEN YÜREĞİMİ EN BÜYÜK İHANET ADINI YAZDIĞIM SEVDA MASALINDA RUHUMU VERDIM ELLERİNE HADI ÖLUMUM NE RENK SEN BUL BU SEFER USTA BİR KALEMDE MUHTEŞEM BİR ŞİİR OKUDU YASEMIN KUTLARIM...........................SEVGİLER.........
İç dünyanızda kendinizle hesaplaşmalarınızı, kendinize yabancılaştığınız dönemleri ne güzel döküyorsunuz mısralara. Bu şiirinizde çok güzel olmuş yine. İç sancılarınızın geçmesini mi geçmemesini mi dileyim şaşırdım... Bencillik olacak ama siz bu sancıları çektikçe biz enfes şiirler okuyup yaşıyoruz. Teşekkürler..
Sarı kız tarafından 7/19/2009 12:52:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
kendini kaybettiğin ıraklarda kendini tanımamak kendine ihanet olmaz.tanrı seni sevmese böyle güzel şiirler yazmana izn vermezdi.dalii seversin çığıl sen resme ait herşey şiirseldir senin için..zaman umudu teyellemkten vazgeçti be çığıl dikiyor artık.şiirin bitmesin.
okurken fiziki bir acı hissettim...
gönlümdesin...
aşk daim olsun...cg