(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HATA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HATA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizden akıp satırlarda son bulan sözleriniz o kadar tanıdık ki ?
tekrar tekrar okudum....
Yaşanan her sevda yüreğimize düşebilecek bir kor'un izlerini hatırlatır en başında....Herşeyi ile yaşamaya değer diyebileceğimiz gerçekler olsun kapımızda....
dostça dua ve kır çiçeklerinden bir demek bıraktım sayfanıza :)
güneş yanığı gölgesiyle dansettiğim sarı eylül’ ün saçlarını sen diye sevecektim düşün ki en büyük hatam seni sevmeyi sevmiştim, seni değil... sensizliğin içindesin ama artık incitemezsin...
Duygulu güzel dizeler hoş bir anlatım yüreğinize sağlık kutlarım selamlar saygılar...
evet Çığıl biz aşkı seviyoruz aslında.. sevmeyi seviyoruz
güneş yanığı gölgesiyle dansettiğim sarı eylül hüzünlerini sen diye sevecektim düşün ki seni sevmeyi sevmiştim, seni değil... sensizliğin içindesin ama artık incitemezsin...
tüm yarım aşkların hatırına bana yalnız cesaretimi geri ver ki hata yapmaktan korkmayayım ancak o zaman ben olurum hata yapmaktan korkmaz aşk.cesaret de aşka dahil şair ...sevmeyi sevmek insanın özüne dahil.. nefisti , çığıl bilesin...
aşık olmak için yola çıkılmaz irade akıldan kalbe transfer olunca hata kaçınılmaz... .... Çok haklısınız. .... seni sevmeyi sevmiştim, seni değil... .... Önce ona aşık oluruz sonra onu sevmeye. Ve hep onu sevdiğim,z, sanarız başta. Bir zaman gelir o olmasada sevdiğimizi anlarız. Bakarızki onu sevmeyi seviyormuşuz aslında.Belkide bu sevgiye ihtiyaç duyduğumuzdandır o olmasada devam etmesi.Bir süre bizi ayakta tutanda bu olur zaten. Ya sonra? Ya aşkı aşarız vuslata erişiriz. Ya da unutur gideriz zor olsada. Güzel dizeler.
yürekten kutlar devamını dilerim
saygılarımla...