(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR FOTOĞRAF ÖYKÜSÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR FOTOĞRAF ÖYKÜSÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
resimlerde kaldı büyüme özlemi şimdi büyüdüğümüze yanarız çocuklar büyümeye biz çocukluğa hasret gözlerle bakarız...
bu fotoğraflar da olmasa, bir zamanların o tatlı anılarına dalmadan ömrümüz talan olacak hiç değilse arada nefesleniyoruz onlarla...
..........anlatımı her zaman ruhu yormadan, ne demek istediğini çok güzel veren, anlam kargaşası yaratılmayan şiirlerinle bir başkasın sen şairem... ....güzel gönlün ve kalemine sonsuz sevgilerimle....
Bu sayfada hakikaten harika şiirler okuyorum. Gün be gün kendini aşıyor şair. Bizide peşinden sürüklüyor. Çok anlamlı dizeler. Hele final o kadar güzelki. Dedim keşke önce farketseydi. Kutluyorum kaleminizi.
adını koyamadığımız duygularımızın altında aşkın imkansızlığı seçme güdüsü vardı belkide aşkın büyümesi imkasız coğrafyaalara salınmıştır... kolay ele gelirse aşk çabuk biter... birazda çocukluğumu anımsattı şiir..., sevgilerle
bilmezdiniz saçıma tutuşturduğunuz o nergiz... yoksa siz siz de mi severdiniz? nergis , aşk ? final sorunda ki oyunu sevdim.mis gibi nergis kokuyor şiir.çığıl nergisler yolladım sorudan habersiz fransızca öğretmenine....nergis kokularıda senin yüreğinin şiirlerine düşsün.sevgilerimle.
"sevgili alicengiz(kızmayın hemen lütfen,asmayın suratınızı) ... derslerinize girdiğim iki yıldan bu yana, hep söylemek istediğim bir şey vardı...önceleri bunu size söylersem bana kızacağınızı, hatta sınıftan atacağınzı düşünmüştüm...ama sizi tanıyınca, bunun asla olmayacağını anladım...
size aşığım hocam...
ama bir sevgilinin aşk'ı gibi değil(keşke siz çok daha erken doğsaydınız ve benim sınıf arkadaşım olsaydınız belki o zaman bu kısmı yazmama gerek kalmazdı)...hayaranlığımdan doğan bir aşk bu, biliyorum bunu...mektubu yazmadan önce annemle konuştum ona da anlattım duygularımı, biraz da onun desteği ile bu mektubu kaleme aldım..."
...mektup böyle devam ediyor çığıl...şiirini okuyunca hemen dosyalar arasında bulup tekrar okudum... işin güzel tarafı ise , ben bu mektubu, bunu yazan öğrencim öğretmen olduktan sonra aldım...o zamana kadar saklamış...hiç bahsetmedi... mektubun sonuna bir de şiir eklemiş:))) ilk okuduğumda da güldüm şimdi de...o da şiir yazıyor...türkçe öğretmeni...
"bir fotoğraf öyküsü" demişsin ya...hem gördüm hem de okdum...
bilmezdiniz saçıma tutuşturduğunuz o nergiz... yoksa siz siz de mi severdiniz? ------------------------------ çok güzel harikasın arkadaşım sevgiler selamlar
şimdi büyüdüğümüze yanarız
çocuklar büyümeye
biz çocukluğa hasret gözlerle bakarız...
bu fotoğraflar da olmasa, bir zamanların o tatlı anılarına dalmadan ömrümüz talan olacak
hiç değilse arada nefesleniyoruz onlarla...
..........anlatımı her zaman ruhu yormadan,
ne demek istediğini çok güzel veren,
anlam kargaşası yaratılmayan şiirlerinle bir başkasın sen şairem...
....güzel gönlün ve kalemine sonsuz sevgilerimle....