(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıldızlar Söylemedi mi? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıldızlar Söylemedi mi? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir çok şairin içinden geçerken kendini de bulacağı bir"hal" ..çoğu zaman o halin karşılığında kelimelerde yoktur..ama şairler o şiirin engin seçenekleri arasında aradıkları kendi sesleriyle söylerler..
sitede belli bir tarzı olan şairlerden çığıl zaman içinde yazdıklarını okursanız kelimelerdeki ve mısralardaki seçiciliğin gün geçtikçe artışını bazen ise şiirde çok ciddi ürünlere imza attığını görüyoruz..
gecelerin o mitrip sesi... yuvalanınca karanlığın içine düşüyor aklına adamın yar hayali. uzanıp tutmak ister. uzandıkça uzaklaşır. o ses durmadan gelri o ses belli ki yıldızlarda bunun tanığı söyler adama yıldızlar sevinin kırbaç kırbaç arzusunu...
düşün ve hatırla gözlerim uzaklara kök salarken hiç bu kadar siyah bakar mıydı geceye denize fırlattığın çakıl taşı anlatmadı mı? ezberlenmiş sevda korkularımı artık sustur içindeki ayrılığın sesini
Hani bazen okursunuz ve evet aynı ben gibi dersiniz... Sarıp sarmalar sizi her dize her kıta... Bende içinde kayboldum şiirin sanki bendim benim duygularımdı... Yüreğinize sağlık... Ve bu yüzden izninizle aldım şiirinizi ve kucak dolusu sevgilerimi bıraktım...
düşün ve hatırla gözlerim uzaklara kök salarken hiç bu kadar siyah bakar mıydı geceye denize fırlattığın çakıl taşı anlatmadı mı? ezberlenmiş sevda korkularımı şimdi sustur içindeki ayrılığın sesini duyarsın ılık sesli melekleri seni seviyorum yıldızlar söylemedi mi?
gece çığlığını sessizce denize savurdu,
tüm beklentiler şimdi ağır yaralı.
dinlemek gerek.
gözlerimizi yummalıyız şimdi, duyuyor musun ?
yıldızlar orada, uzat ellerini.