(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
METROPOLİTAN ALANLARDA AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
METROPOLİTAN ALANLARDA AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözyaşlarını tutmayı beceremediğin filmdeki hayat benim aşk esaret altına almaksa benliği zindandan yeni kurtulmuş deliyim ve bu uğurda öyle çok kanım aktı ki_______________canımsınnn...nasıl güzel mısralardır...
yalanı sorgularken gerçekten korkan dilin bilmez şehirdeki yolların kaç intihar kesiğiyle bittiğini hani o çok beğenip gözyaşlarını tutmayı beceremediğin filmdeki hayat benim aşk esaret altına almaksa benliği zindandan yeni kurtulmuş deliyim ve bu uğurda öyle çok kanım aktı ki sevmekten, sevilmekten kaçıyorum şimdi...
parmak ucu hassasiyetiyle dukunuyoruz ya çocuksu düşler gözlerimizin saklısında oysa ne çok oynamak isterdim aşk seninle gece karanlığını asıp boynuma kalabalığı hiçe sayarak şimdi anlamsızlık ilştirilmiş bakışlarım tıkırtısını durdurmuş saate deli kızgınlık eşliğinde...
oysa bir çocuktan ödünç alıp çocukluğunu sığdırabiliyor olsaydın ruhunu hala salıncağa hatırlardın kalbindeki yanık izinin güneşten olmadığını soluduğun havanın gri zehirinden arıtırdın damarlarını ve sorardın onca serçenin gülmeye ikna edemediği toprağa küskün erik ağacına anlatırdı belki meyvesini neden esirgediğini...
yalanı sorgularken gerçekten korkan dilin bilmez şehirdeki yolların kaç intihar kesiğiyle bittiğini hani o çok beğenip gözyaşlarını tutmayı beceremediğin filmdeki hayat benim aşk esaret altına almaksa benliği zindandan yeni kurtulmuş deliyim ve bu uğurda öyle çok kanım aktı ki sevmekten, sevilmekten kaçıyorum şimdi...
gözyaşlarını tutmayı beceremediğin filmdeki hayat benim aşk esaret altına almaksa benliği zindandan yeni kurtulmuş deliyim ve bu uğurda öyle çok kanım aktı ki sevmekten, sevilmekten kaçıyorum şimdi...
oysa bir çocuktan ödünç alıp çocukluğunu sığdırabiliyor olsaydın ruhunu hala salıncağa hatırlardın kalbindeki yanık izinin güneşten gelmediğini
yok be şairim, unutuyoruz her defasında unutup unutup yeni yanlışların koynuna dalıveriyoruz
metropolitan aşklar ve hayatlar nasıl da yanılttı kimliğimizi
-çocukluk elma şekerinde kaldı ben artık elma şekeri yiyemiyorum biliyor musun? tadını alamıyorum çünkü bir erdem şekeri, bir de elma şekerinden kaçıyorum nicedir büyüdüğüme lanet okuyarak, hayatın ortasında biraz da kendimle boğuşarak...
/çok güzelsin, çok özelsin, şiirin içinde binlerce hayat var, hayran kalmamak elde değil../ konuştu şiirin, ben aldım payımı.. eyvallah canım, eyvallah........
aşk esaret altına almaksa benliği zindandan yeni kurtulmuş deliyim .... Çok çok güzel... Zindandan kurtulan deli ne yapar şimdi diye merak ettim. Unuttuğu unutturulduğu bu garip dünyada.
ezberlenmiş hayatların metropolünde törpülendikçe duyguların ucu yabancılaştı acıya sıfır’ ın altında uyuyup alev çığlığında alay etmeyi öğrenirken kalbin kapattın gözlerini gerçeğe kendini mutlu sayıp, avundun...
oysa bir çocuktan ödünç alıp çocukluğunu sığdırabiliyor olsaydın ruhunu hala salıncağa hatırlardın kalbindeki yanığın güneşten gelmediğini soluduğun havanın gri zehirinden arıtırdın damarlarını ve sorardın onca serçenin gülmeye ikna edemediği toprağa küskün erik ağacına anlatırdı belki meyvesini neden esirgediğini...''
merhaba içindeki suskunluğu şiirlere yansıtan güzel insan kutlarım seni güzel bir şiir yazmışsın aşkın her alanlarda yaşanabileceğini gösterdin bize ne güzel aşksız ve sevgisiz kalmaman dileğiyle hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal sevgiler saygılar ertelenmiş hayatları sevgiyle buluşturman dileğiyle
gerçekten korkmazda diller kulaklar kıyamet dinlemek istemez bilmemezliğe gelme güzellğinde seyrettiğimiz fillmin başrolunu biz isteriz en gerçeğinden aslında benlik kalmamıştır sevmelerde delidir sevenler bir yerde sevmek eşilklerden dönmelerde...
şiir işlerse yüreğe şair nakkaş demektir..bu şiir meali güzel şiir.yüreğine öpücükler yolladım bahar çiçekleri kadar.şiir nakışın bitmesin.
Erik ağacı,güzel bir tespit.Aslında herkes hayatında biraz erik yer de,bahçivanlar onları çok önemsemezler.Nasıl olsa verecek derler..Sahiden çokta özen istemez,budamada..Zaten bıçak yarası ağır gelir ona...Çok nefis şiirdi..Kutladım efendim.Selam,saygı...
aşk esaret altına almaksa benliği
zindandan yeni kurtulmuş deliyim
ve bu uğurda öyle çok kanım aktı ki_______________canımsınnn...nasıl güzel mısralardır...
gönlümdesin...
selam il...aşk daim olsun...cg