(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git yine gideceksen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git yine gideceksen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-gider ama gitmek icin degildir. -geri gelse kalamayacagini da bilir. _sever, delice sevilir ama buda -beraberlik icin- yeterli degildir ... kalan gitmesini istemedigi halde, giden büyük bir ihtimalle -güya- kalan icin gidiyor. ask iki kisilikse, öyle biliniyor ve yasaniyor, bu karari giden -neden- tek basina veriyor.
buruktu ama güzeldi, tesekkürler kalem tutan ellere.
Bilirsin , gitmek maziye karışmak demek değil. Aslında her geldiğinde vedayı tazelemeye gelmişdir, çünkü unutulmak ağırdır! Bazen yükü omuzdan bir an olsun yere bırakmak gerek o nedenle arada bir gelir şiirdostum.... Saygılar...
Yokluğunla az sevişmedim ben bir kere gittin, ölmedim.
Git yine gideceksen...
yokluğun küçük küçük parçaları böldü beni yok olmadım, her gitmek bir ölüm havasıydı meyitlerle yürüdüm, tabukları taşıdım sensizlik adında, ağırdılar, ateştendi kolları.. yandım, yandım.. bak hala ayaktayım, taşıdım.. taşırım git yeni gideceksen ben ölmem...
yüreğinizi tebrik ederim.. gitmeler mi kalmalar mı.. hangisi ağırdır bilinmez ama.. gitmek bir yanımızı bırakmak, feda etmektir kalan kadar giden de acılıdır.. gidenin yükü çok daha ağırdır..
kalan, gitme yada gel deme yetkisine sahiplik içindedir, giden, eğerki bıraktığı bıraktığı yerde ise gelebilir, gel de bana yada gitme de.. demeye artık /gittikten sonra o sahipliği yitirmiştir. özlemlerini içinde biriktirir, kalan sitem etme hakkına da sahiptir, giden sitem etmekten bile men edilendir giden kalana bırakır bütün yükleri, giden sırları ile gider, halin nedir diye sorsa.. sorma hakkın yok denilecektir, koca bir boşluk kalır gidene arkasında çünkü kalan onu boşaltacaktır izlerinden, onu azaltacaktır yerinden.. oysa giden durmadan büyütecektir kalanı/ki dediğim gibi her giden gitmek için yada bir başka yürek için gitmez.. giden başka bir yürek aşk için gitmişse o ayrı bir konudur elbette, o çok ayrıdır.
aslına bakarsanız gidenin yükünün ne zaman çok daha ağır olduğunu -ki bu sizin söylediğinizdi- . son yorumunuzdakilere tamamen katılıyorumaçıklayan bir örnek anlamamı kolaylaştırırdı...
son yorumunuzun her harfine katılıyorum... ama giden ve kalana göre- bırakılmıştır sonuçta- daha ağır yük çeken yangınları sırtlayanın hangi durumda bu halde olduğunu bilmek isterim...zahmet olmazsa tabiki...teşekkür ederim...
gitmek sadece gitmek için değildir, bazen kalan için gidilir, iki kişilik yük ile, iki kişilik hasret ile... kalan hep masum olan değildir, giden de hep yerini yüreğinin yerini hazırlayan da değildir.. böyle düşünmek haksızlık olur, giden ve yangınları sırtlayanlar için haksızlık olur.
gidenin yükü çok daha ağırdır...ben bu bakışa katılmıyorum... gidenler gideceği yeri ayarlamadan yola çıkmaz - genelde -... giden gitmesini gerektiren için gider kalan ağırlığını çeker yitip gitmişliğin gidene göre daha ağırca... gidenin genelde tesellisi vardır zaten gitmesini gerektiren çoğunca bu değil midir ? kalan teselli bir yana yarınlarını da kaybetmiştir hayalleriyle diye düşünüyorum .. ilginize teşekkür ediyorum... renk kattınız...
görünmeyen anlamında
kayboldum şiirin