Hayatın turuncu gölgesinde veranda ferahlık, Yaz akşamlarının esintisiyle koyda mutluluk rahat ve şık. Pembe kamelyalarda mor salkımlı sıra dışı anılmışlık, Yeşile tutunan hayatlarda lilla sevgiden arkadaşlık.
Bir dal, bir yaprak, bir çiçek, bir meyve; Ruhların ganiliği zamandan coşkun cezerye…
Işık gibi parlak yağmur gibi taze mutluluk, Güneşçesine yeni doğmuş gibi parlayıverir. Umut; iyilik ve hasret tohumlarına verirken soluk, Hayat kendi akışında sürüp gider ve sevinçler dirilir.
Sıcak karşılama ve sıcak uğurlama köşe bucak, Tutulan dileklere zamanın kalbi ılıyacak. Öğütülen canların sonbahar hüznünü ancak, Safbahar şafağıyla cancana tanlar onaracak.
Bir yar, bir yaren, bir siyam, bir insicam; Dur-durakların yüreklerde sımsıkılığı pür ihtişam...
Kara bir dumancasına bulutlar şişerek ufuklarda, Hava esmerce koyulaşır heyecanla şimşekler parlar. Gök kesik kesim gürler, serin yağış kokusu topraklarda, Pıtır pıtır ses çıkararak neşeyle yağmur başlar.
Elinde tığı zaman, gönül taraçalarında kanaviçe nakışlar.
Gök ağlar, yer güler; birbirini tamamlar, Bununla donanır canlar ve cananlar. Yürek ağlar, ruh güler; birbirini tamamlar, Bununla donanır canlar ve cananlar.
Bir şan, bir şöhret, bir nizam, bir intizam; Gel-git hareketlerinin gönül denizinde tadı badem…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gök ağlar, yer güler; birbirini tamamlar, Bununla donanır canlar ve cananlar. Yürek ağlar, ruh güler; birbirini tamamlar, Bununla donanır canlar ve cananlar.
Bir şan, bir şöhret, bir nizam, bir intizam; Gel-git hareketlerinin gönül denizinde tadı badem…
olmazsa olmazıdır şiirin s. edip yörükoğlu zira okuyana ufuk açar yön verir şiirleri , ders niteliğindedir anlayana , tebrik ve takdirlerimle dostum var olun
dil dokunduysa akıl niye kanamasın, renklere
tebrikle...