(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANDI HECELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANDI HECELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hece şiirlerindeki alışılmış monotonluğua yer vermeden ritmi ve içerdiği manalarla hecenin gücüne ve güzelliğine örnek olacak bir şiir okudum...Değerli kalemi değerli çalışmasından dolayı kutlarım.Nice güzellikler dilerim.
" Ben neyim anlat ^ dersin, bakmadan mecalime, Sen kendini tanırsın anlatsam utanırsın......
Aşına yüreğin umarsıza tepkisi... Hem de ne tepki....
Mükemmel bir 14 lü çapraz hece, insan kendisini kaybediyor şiirin içerisinde.... İçerik, dizeler arasındaki ahenk. vurgulayıcılık ayyukta.....Ayakta alkışlıyorum...kaleminiz susmasın. Saygılarımla...
Hep merak etmişimdir. Heceyi bu denli güzel yazabilmek nasıl bişey? Hem özgün oluyor, hem içli hemde bu kadar cesur. Yakmışsınız heceleri. Okudukça yakarken şiir, külleri avuçlarımda kaldı, şiir yüreğimde. Sevgimle dost...
Nefis bir hece şiiri gerçekten özenilesi örnek alınası çok kaliteli bir kalem afet kırat hece şiiirlerinde . Tereddüt etmeden tavsiye ettğim bu enfes sayfadan şiir okuyarak ayrılmanın hazzı içindeyim.Saygımla...
Hece şiiri nasıl olur görmek isteyenlerin mutlaka sayfanıza uğraması gerek.
Şiir baştan sona çok özel yazılmış, uyaklar ve kafiyeler yerli yerinde kulanılmış ve okuyucuya verilmek istenen duygu olduğu gibi aktarılmış. Ve okuyucuya kendini bulması sağlanabilmiş dizelerde.
Teşekkür ediyorum özel paylaşımınız için ve kutluyorum kaleminizi . Sevgiler yüreğinize
çok iyisin şairem...
hece dedin mi akan sularım duruyor...
sevgimle selam ile....aşk daim olsun...cg