(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN SUYUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN SUYUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gülüşünü sevmiştim içinden hayat dökülen biraz ben, çokça senli ...... Ey endülüs'ten yola düşmüş "simyacı" Belki de hepten "sen" Selam ve saygılar....
SEVGİNİZ DAİM, MUTLULUĞUNUZ BİTMESİN... ÖMRÜNÜZ UZUN, SAĞLIKLI VE MUTLU OLSUN,, SİZİ VE BU GÜZEL DİZELERİ YAZDIRAN YÜREĞİ KUTLUYOR SAYGIYLA SELAMLIYORUM...
Gönülden gelerek saf ve tertemiz duygularla yazılan bu güzel dizeler, Eşe verilebilecek engüzel hediye bence. Güzel ve sevecen yüreğiniz kutluyorum. Sevgimle kal canım arkadaşım.
sanırım can suyundan ilk kez o gün içmiştim ======================= Can sulardan içenler mutlu oluyor, Severken sevilirken huzur doluyor Yüreğine sağlık Değerli Üstadem . Çok güzeldi Sevginiz sonsuz olsun .. Saygılar
ilk kez o gün içmiştim... ----------------------------------
...CAN SUYU......
DAMITILARAK İÇİLEN HER SEVGİ ANLATMIŞ OLDU KENDİSİNİ ZATEN TAVAN YAPACAKTI MUTLAKA O SEVGİ YÜREK ATEŞİNDE DURA DURA ! HEM BU "CAN SUYU'NUN" DEMİ, YÜREĞE DOLANMIŞ TA BAŞTAN BERİ İKİ SARMAŞIK GİBİ !... SÜZÜLMÜŞ KENDİ KENDİNE MEHTAPLA,GÜNEŞLE,AY'LA KARIŞTIRILARAK İLK HEYECANLARLA ! DUVAR ÖRMÜŞLER DÜNYA ! DÜNYA !... ETRAFLARINA ENGİN BİR RUHLA ! SİNMİŞ O DEMLİ SEVGİ YÜREK DERİNLİKLERİNE,SİFTAH ! SİNMİŞ,HEM DE, FERSAH !...FERSAH !... YAŞANMIŞLIKLARI VAR HER TÜRLÜ DÜNYADA... " BİZ ÇIKALIM KEREVETLERİNE ONLAR ERSİNLER MUIRATLARINA " DİYELİM Kİ ŞU HALDE SİZE MAAŞALLAH !... NAZAR DEĞMESİN DİYE İKİNİZE... ------------------------------------ ÇOK DERİN İZAHI OLAN HARİKA BİR ANLATIMDI SÖZ MAYALIYDI HER DİYECEĞİNİ SÖZÜN ÖZÜNDE DEMİŞTİ !... ------------------------------- TEBRİKLER ELBETTE UZUN SOLUKLU BU YÜREĞİNİZE !...
Onatça tarafından 3/13/2009 3:40:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 3/13/2009 3:42:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 3/13/2009 10:27:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
İşte sevginin, saygının, vefânın ve özlemin teslimiyetini gözler önüne seren duygu seli. Bu geçici dünyada belli bir ömürü harcarken, sevgiyi yüreğimizde hissetmek ve memnuniyetimizi dile getirmek ulvi bir huzurun yakalanışındandır. Ahirette kişi sevdiği ile beraber olacaktır. Yani ebedi alemde de beraberdir, ne mutlu ki orada sevdiği ile beraber kalacak olanlara. Kutluyorum vefâ örneği olan şiirinizi.
Merhaba, öncelikle sayfama ziyaretleriniz ve yorumlara ayırdığınız zaman için teşekkürler ediyorum.Güzel dilekleriniz için sağolunuz, gülen yüzünüz hep gülsün sayfama ışık verdiniz.Sevgilerimi gönderiyorum uzaklardan.
işte bu... sevgide ölçünün olmadığı olduğu gibi görünüp sade ve yalın içten geldiği gibi can suyum demek... hayata dik durduğumuz yerde her yaşanan böyle kutsal işte... çok içten çok samimi ve sevgi dolu bir şiirdi sevgiler saygılar efendim... şiirlerinizi okumak ayri bir güzellik şiir dostu
Mükemmel bir sevdaya mükemmel bir naat,mutlulugunuzun daimi olması dilegimle...
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
gülüşle başlayan aşk bir gül ağacı yaratmış verdiği can suyuyla....bu şiiri yazanın ve yazdıranın yüreğine sağlık...nazarlıklar üstünüze yorgan olsun......
Bu gurur bu kibir niye?
O gün ki, pişman olursun.
Ağlarsın kendi kendine.
Alma mazlumun ahını,
Çıkar aheste aheste.
Kırma insanın kalbini,
Hesap sorarlar,mahşerde.
Bu dünyada,her şey boştur.
İyilik peşinde koştur.
Yıkmışsan, masum gönlünü,
Tamir etmesi, çok zordur.
Şöhret dediğin nedir ki...
Allah verir,Allah alır.
Günahtan koru kendini.
Tahtın gider,çulun kalır.
MUNTAZAM HARİKA DİZELER YÜREĞİNE SAĞLIK SAYGILARIMLA