(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
soruyorsun sorgucu oluyorsun sor(g)usuz ben kendi düşlemindeyken aşk yüklemlerimin boğuluyoruz kanayan bir denizin yakamoz tuzunda gün yeni uyanıyor aşkın yükünden…
Sayın KONŞER; Güzeldi tebrik ederim, saygı ve selamlarımla
soruyorsun sorgucu oluyorsun sor(g)usuz ben kendi düşlemindeyken aşk yüklemlerimin boğuluyoruz kanayan bir denizin yakamoz tuzunda gün yeni uyanıyor aşkın yükünden…
soruyorsun sorgucu oluyorsun sor(g)usuz ben kendi düşlemindeyken aşk yüklemlerimin boğuluyoruz kanayan bir denizin yakamoz tuzunda gün yeni uyanıyor aşkın yükünden…
Cok güzeldi... Paylaşımınız adına tesekkürler... Saglıcakla dua ile...
Saat on ikiye on dakika kala hızla yazılmış yeni bir şiir... Bir nevi kendimi sınama... Umarım iyi ve güzel gözüküyordur. Çünkü üzerinde fazla emek harcanmamış bir şiir... Güzel yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Saygılarımla...
bilgisizliğini ta(r)tıyor aşkımın
çok güzeldibu iki satır bile bana yetti...