Dağların doruklarının altın yaldızlar içindeki albenisi, Uyuklayan yıldızların gözlerinin ferini açar. Hafif güz rüzgârı mavi bir dalga gibi yüzlere çarpar, Hilalay bütün görkemiyle doğar ve başlar masalsı anlar.
Tatlı bir huzur yayılır ve menekşelerin özsuyuna yürür mutluluk.
Samanyolunun gümüş parlaklığındaki serpintisi, Yıldızların arasından kayarak ufuk boyunca, Yol alırken; sarı aydınlık hilalla gece koynunda, Başı yastığındaki güneş uyanır dağların ardında.
Bir ok atımı yakınlığa otağ kurar mutluluk.
Tığ gibi çevikliğin koşar adım sevgisinin dopdolu testisi, Taze güneş kokusunun uğul uğul elebaşlılığında dualaşır. Ak ballı baharların çiçeklenen aşinalığı sakin ve mağrur, Sevinçten suskunlaşan dev sessizlikte çağıl çağıl vakit aparır.
Yüreklerin çırpıntısını top tüfeklerin bastıramadığı çıtırlıktır mutluluk.
Turuncu şafaklarda yola peydahlanmanın mor ürpertisi, Hayalleri atıştırmanın ve yıldızları keşfetmenin cazibesinde, Siyah-beyaz hatıralar üşüşmüşlüğüyle kahkaha denginde, Doyulması güç heyecanlar yangınlaşır aşkın başköşesinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LİRİZME BÜRÜNMÜŞ ARZUNUN ŞALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LİRİZME BÜRÜNMÜŞ ARZUNUN ŞALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfama gelip okuyarak veya yorum yaparak şiirimi şereflendiren Bütün şiir dostlarına bitimsiz ve coşkulu yürekle teşekkür ederim. Lütfen saygımı ve selamımı masanıza iliştirir misiniz?
Tatlı bir huzur yayılır ve menekşelerin özsuyuna yürür mutluluk… Yavaş yavaş ve azar azar gelir gerçek mutluluk… Bir ok atımı yakınlığa otağ kurar mutluluk… Yüreklerin çırpıntısını top tüfeklerin bastıramadığı çıtırlıktır mutluluk… İkindi lirizminin güneşine bürünmüş arzuya şaldır mutluluk…
Kahve içimi ziyaret ettiğim dizeleriniz,huzurlu çiçek bahçesi, huzur bulduğumuz şiir bahçesi daim olsun ki 40 yıllık dostluk yaşansın içtiğimiz kahve,okuduğumuz dizelerin eşliğinde.
Şiir baştan sona tam bir edebi eser ve çok özel bir anlatım. Okuyucu kendinden çok değerler buluyor şiirin dizelerinde ve o buldukları ile sorguluyor kendini.
Gerçek mutluluk yavaş yavaş mı gelir gerçekten bilmiyorum ama yaşayanların " evet" dediğini duyar gibiyim. Kendimize bile baktığımızda bunun gerçek olduğunu da görebiliyoruz aslında.
Huzur ve mutluluk ikisi ayrılmaz bir parçadır benim için. Huzur var ise mutluluk kendiliğinden gelmiş demek değil midir zaten.
Ve final "İkindi lirizminin güneşine bürünmüş arzuya şaldır mutluluk…" Korunmak için değil yalnızca esen yelin tenimizi yalayıp geçmesi için örteriz şalımızı üstümüze ve işte o an mutluluğu yaşarız tüm bedenimiz ve beynimiz ile. Çünkü esen yel sevgilerin kokusunu getirmiştir bize.
Yüreklerin çırpıntısını top tüfeklerin bastıramadığı çıtırlıktır mutluluk…
Turuncu şafaklarda yola peydahlanmanın mor ürpertisi, Hayalleri atıştırmanın ve yıldızları keşfetmenin cazibesinde, Siyah-beyaz hatıralar üşüşmüşlüğüyle kahkaha denginde, Doyulması güç heyecanlar yangınlaşır aşkın başköşesinde.
Tığ gibi çevikliğin koşar adım sevgisinin dopdolu testisi, Taze güneş kokusunun uğul uğul elebaşlılığında dualaşır. Ak ballı baharların çiçeklenen aşinalığı sakin ve mağrur, Sevinçten suskunlaşan dev sessizlikte çağıl çağıl vakit aparır.
Bu güzel şiir beni enginlere apardı.... Gönül dizeleri...Kutlarım saygılar
İkindi lirizminin güneşine bürünmüş arzuya şaldır mutluluk… ********************************************************* Örtüverir üzerine sessizce... Kimseler yanmasın diye diye...
Efendim, anlatımdaki üslubunuz herzaman takdirlerimde bunu belirtmeliyim... Nefis bir çalışma olmuş yine. Böylesi beğeni alır işte başarı, alkışlarımızla.. . Saygıyla .
Samanyolunun gümüş parlaklığındaki serpintisi, Yıldızların arasından kayarak ufuk boyunca, Yol alırken; sarı aydınlık hilalla gece koynunda, Başı yastığındaki güneş uyanır dağların ardında,,
güzel bir anlatım emeğe değer tebrikler kutluyorum selamlarımla,
Turuncu şafaklarda yola peydahlanmanın mor ürpertisi, Hayalleri atıştırmanın ve yıldızları keşfetmenin cazibesinde, Siyah-beyaz hatıralar üşüşmüşlüğüyle kahkaha denginde, Doyulması güç heyecanlar yangınlaşır aşkın başköşesinde.
Bu gğzel şiiriniz ve sizi sayfanızda kutluyorum.sayfamda misafir olduğunuz zamanlarda beni onöre ettiğiniz için teşekkür ederim.yarından itibaren siz şiir dostlarıma ve şiire duyduğum saygımdan bundan böyle sayfada iz bırakamayacağım...ama bütün şiir dostlarımı gönülden anımsayacağım....şiirli günlerde anımsanmak ümidiyle,saygılar...
Tatlı bir huzur yayılır ve menekşelerin özsuyuna yürür mutluluk… Yavaş yavaş ve azar azar gelir gerçek mutluluk… Bir ok atımı yakınlığa otağ kurar mutluluk… Yüreklerin çırpıntısını top tüfeklerin bastıramadığı çıtırlıktır mutluluk… İkindi lirizminin güneşine bürünmüş arzuya şaldır mutluluk…
bunlar bile başlıbaşına bir şiir... aslında mutluluk avuclarımızda görmesini bilene... kutlarım üstad..papatyalar yüreğinize
Sayfama gelip okuyarak veya yorum yaparak şiirimi şereflendiren
Bütün şiir dostlarına bitimsiz ve coşkulu yürekle teşekkür ederim.
Lütfen saygımı ve selamımı masanıza iliştirir misiniz?