Dökülür bir buse yanaklarından aşağıya Meçhul bir veda gibi akıllarda kalır yankıları sesinin Dert yükü yüreğimde bir köşeyi kapmışsın Birikimleri acının ve bedeninde izleri Gözlerinde soğuk kırılmayı bekleyen düşlerin
Kurtuluş naraların derinlerde gizleniyor ellerce Güvenecek bir toprak kalmadı yaratılan Yuvan bir zindan olmuş mühürlenmiş üstüne Prangalara yakıştırılmış karartılmış masum arayışların sinsice
Ne devrandır şu tek başınasın yalnızlığınla yetmedi inancın kanat olamadılar sana İhanetin adına vurulmuş birkaç hatıra Savaşıyorsun toyluğunla, Kim kaldı söyle güvenebileceğin gayzer çukurunda
Dualarım vardı söylenmesi gereken uğruna Cümlelerim vardı birkaç söz bahtına Yıktılar tahtını umutların kalbindeki kırıntıda Ne olur yılma umutsuz saka..
yalan…. Bu dünya başlı başına sana çevrilen Tek kişilik bir drama gözlerini kapa ve bana inan..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umutsuz SaKa. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umutsuz SaKa. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Dert yükü yüreğimde bir köşeyi kapmışsın Birikimleri acının ve bedeninde izleri Gözlerinde soğuk kırılmayı bekleyen düşlerin"
.......
"karartılmış masum arayışların sinsice"
.......
"Yıktılar tahtını umutların kalbindeki kırıntıda Ne olur yılma umutsuz saka.."
.......
"Bu dünya başlı başına sana çevrilen Tek kişilik bir drama" ....... Değerli Şair Dost, Serçegillerden güzel sesli bir kuşun kafes içindeki ya da bir çukurdaki yaşam kavgasıyla, bir tür modern kafeslerde yaşayan biz insanların yaşantısının aslında pek farklı olmadığı gerçeğini kıskıvrak kavralayan dizeleriniz, öyle okunup geçilir türden değil. Bir kaç kez dikkatlice okuyunca farkına vardım, derin ve etkileyici gözlem gücünüzün. Teşekkür ederim. Şiirle, barışla kalınız. Saygım, sevgimle.
Erdoğan Bakar tarafından 5/7/2009 7:11:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
seni tanımak güzeldi dostum... çıplak sesinden şarkı dinlemekte... ve ayrıca şiirlerini okumakta güzelmiş... bu yolda başarılar ... bu kadar çok yeteneği bir arada barındıran kişiye de saygılar...
Birikimleri acının ve bedeninde izleri
Gözlerinde soğuk kırılmayı bekleyen düşlerin"
.......
"karartılmış masum arayışların sinsice"
.......
"Yıktılar tahtını umutların kalbindeki kırıntıda
Ne olur yılma umutsuz saka.."
.......
"Bu dünya başlı başına sana çevrilen
Tek kişilik bir drama"
.......
Değerli Şair Dost,
Serçegillerden güzel sesli bir kuşun kafes içindeki ya da bir çukurdaki yaşam kavgasıyla, bir tür modern kafeslerde yaşayan biz insanların yaşantısının aslında pek farklı olmadığı gerçeğini kıskıvrak kavralayan dizeleriniz, öyle okunup geçilir türden değil. Bir kaç kez dikkatlice okuyunca farkına vardım, derin ve etkileyici gözlem gücünüzün. Teşekkür ederim. Şiirle, barışla kalınız. Saygım, sevgimle.
Erdoğan Bakar tarafından 5/7/2009 7:11:55 PM zamanında düzenlenmiştir.