Burukluğu umutların Ustan yüreğe yol alan Kan revan kırıklar eşliğinde akıyor içe Kıymık kıvamında tiz bir acı Gözlere inat Senelere inat Nokta kılıyor yarını…
Kolay mı sanıyorsun ayakta kalmak Her adımda gölgen gibi betona yanaşıyor endamın Dudakların her güney bükümüne düştüğünde Çehrede çaresizlik sahne alıyor Mimikler mat bir renge bürünmüş güne vuruyor…
Yaşı sevmeye yetmemiş bir yürek Ardına hayalleri sürükleyerek gidiyor Cümlelerin dilsiz olduğu dakikalara gebe ömür Umut uğruna akıtılan denizler görüyor Feri can veriyor saatlerin…
Bilmezsin; Can candan geçerken Acı akıyor elemin özü yanaktan Tenin ırmağına karışıp izi kalıyor…
Üzerinde kendi gibi beyaz bir kumaş Ufak bedeni ile Şimdi topraktan çalma amelin satırlarında kimsesiz Göz rengi beşiğinde yatıyor Keşfedemeden sesini Ayrılığın şarkısını söylüyor…
Anlamlı bir bakışmada Kelimeleri kullanmadan Konuşamadan En uzun elveda En kısa merhaba;
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bâd... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bâd... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben de rüzgarları ölümsüz sanıyordum,değilmiş.Sevileni yitirmek ne acıdır bilirim,en büyüğü de evlat acısı,onu da iyi bilirim.Acınızı paylaşır selam ederim.
kardeşim kardeşlerin en özeli neyin ne olduğğunu ne durumda oldugumuzu bir merhabadan anlamdıgımız insanlığımızla var oldğumuz annenin annen ablanın ablam oldugu can dostum bu acıyı senın kadar yuregımden hıssettegımı bilmeni isterim...
Elbetteki ayrılık kolay değildir ama... Bu ayrılıktan acığa çıkan sevinci düşünebilirsek "bu" ayrılık bizi daha mutlu etmeli. İnananlar için dünya hayatı bir rüya değerinde "olmalı" ve buda hiç bir rüya gibi ebedi değildir, adı üzerinde "rüya". Ebedi olan Rabbin rızasında hasıl olan huzur bahçeleridir, ne mutlu Rabbinin rızasını kazanan hoşnut kullarına. - Rabbim sabır versin diyeceğim ama dert yokki sabır dileyeyim, burda Anne babaya Rabbinden "büyük bir MÜJDE" var. Zaten sende yazmışsın "o zaten melekti" ve Cennette anne babasını bekliyor olacaktır, bu Rabbinin kesin emridir. - Şiir... yaşanılan ve ya yaşanmasını hayel ettiklerimiz değilmi? Tebrik ederim Saruhan, yine çok güzel kaleme almışsın hayatımızın en büyük gerçeğini.
Yüreğine keder uğramasın, hep mutlu ol diliyorum, sevgimle...
Abim başımız sağolsun :-( Ben iki gündür Ankarada'ydım Ece'nin kotrolleri vardı o yüzden gelemedim cenazeye. lakin ruhum ve kalbim sizlerleydi inan bana. Allah sabır versin anne babaya. Sevgimle abim
Anlamlı bir bakışmada Kelimeleri kullanmadan Konuşamadan En uzun elveda En kısa merhaba;
Allah hesaptan sonra cennet ve cehennemlikler yolculuğa başlarken çocuğa "gir cennetime.." dediğinde çocuk anne babasına bakıp omuz silkecek Allah "neden " diye sorunca "ben annem babam olmadan cennete girmem " diyecek çocuk (tatlı ya sevildiğini biliyor ya Rabbince :-)) ) Allah cc (belki gülümseyerek ) "hadi o zaman birlikte girin cennetime.." diyecek
burada cenneti bir kenara bırakıp çocuğun yüzündeki tebessümü görmek / düşünmek gerek tüm acılı anne babalarca...
acınızı paylaşıyorum bir nebze mutluluk sunmak dileğiyle...