Seslerin içe akmışlığı Tenin kuytularında kurak bir mevsimin habercisidir Bilekleri kesilmiştir sayfalarımın Ve mısralarım usulca canını alarak gecenin uzaklaşır…
Uykusuzluğun koynunda ağlamışlığım Haykırışların güçsüz kaldığı alacakaranlığımdır Bir nefes ötesi şafak Ve saçaklarında gecenin Anılar düşüncelerin kıskacında sessiz ağıtlar yakarken Hiçliğe gülüyor Aynadaki körlüğüm...
Saruhan Osmanoğlu S.c
"Dünler büyümüş Dünler kör bir çığlığın rüyaya düşmesi gibi acımasız..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dil Çürüğü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dil Çürüğü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seslerin içe akmışlığı Tenin kuytularında kurak bir mevsimin habercisidir Bilekleri kesilmiştir sayfalarımın Ve mısralarım usulca canını alarak gecenin uzaklaşır… **************** biraz höykünmek gibi iddali bir isim değil bu yani sıradan bir isim işte şair öyle samimi öyle içten davranmış ki çok açık belli oluyor bu derin bir manayı yükleyeceğini nereden bilsin yada muneccim midir ki bundan sonra en az üç dört tane"dil çürüğü "ilhaml şiirler yazılacaktır...
kendi içimize aktığımız kimi akşamlarda yüreğimizden meteorlarda gerçer farkında olmadan onlar başka alemlerden bize ilhamlar getirirler kuşkusuz...
şiirden alıntı yaptığım bölümde ben derin beklentiler sezinledim selam kelam gibi ne haber falan yada yorum gibi... feda olsun genç kardeşime dedim kendi kendime... en güzel selamlar en derin sevgiler senin olsun...
Seslerin içe akmışlığı Tenin kuytularında kurak bir mevsimin habercisidir Bilekleri kesilmiştir sayfalarımın Ve mısralarım usulca canını alarak gecenin uzaklaşır…
şiir söylemen siyah bir resime bakamak gibi..hüzün çokça ama hüznün o ince dokunuşundan esintisinden çok acıtan kanırtan bir yüzü var şiirlerinde..sen yoksan bende isyan ederim diyen bir arabesk hava
bunlar sadece benim algılamam olabilir..eleştiri asla değil..doğruda olmayabilir..üçşiirini okudum ve üşüdüm..
ama şiir olarak cidden bir özgünlüğün ,imgelerle rahatça oynaman bir okuma birikimin ve buna bağlı bir derinliğin olduğunu söylüyor bana
çok teşekkür ederim üstad sayfama Erdem getirdin haklısın biraz karamsardır mısralarım hatta baya karamsar ama kendiimi alamadım ki hüzün hakkında yazmaktan bi türlü
söz yitince dilde kilit vurulur dudaklara ve köhne bir zindan olur ağız eprimeyw yüz tutar her deyiş lakin çürüyen dilden düşmeyenler kalemi keskinleştirir dökülür beyaz sayfaların üzerine kan kırmızı
dilimin pasını cilaladım, uzak muhabbetler yaptım sonsuzluğa
gönlünüzce