Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Deniz Sinan öz
Deniz Sinan öz

Na kaldı şimdi...

Yorum

Na kaldı şimdi...

( 1 kişi )

1

Yorum

5

Beğeni

5,0

Puan

52

Okunma

Na kaldı şimdi...



Bir akşam üstüydü, gün eğiliyordu,
Gölgesi düşüyordu eski yolların.
Bir ben kalmıştım sessizce bekleyen,
Bir de içimde susmayan çocukluğumun.

Yolların ucunda gözüm kaldı hep,
Geçen onca yılın ardından bana
Bir avuç hatıra, kırık bir tebessüm,
Bir de söyleyemediğim sözün kaldı hep.

Kuşlar göç eyledi uzak ellere,
Selamın karıştı kuru yellere.
Sordum seni eski geçen günlere,
Bir mahzun bekleyiş yüzüm kaldı hep.

Ne bir sitem ettim ne de darıldım,
Adını gecelerin içine sakladım.
Kalabalıklar içinde kaybolurken,
Kendi sesimi bile zor duydum artık.

Bir okyanusun ortasında gibiydim,
Dalgalar vurdu geçmişimin kıyılarına.
Herkes bir şeyler buldu hayatında,
Ben daldım kaybettiğim yılların sularına.

Aradığım belki de sen değildin,
Belki de çocukken bıraktığım bendim.
Bir oyuncağın, bir gülüşün,
Bir annenin sıcak eliydi derdim.

Ne zaman gökyüzüne baksam,
Bir yıldız düşerdi eski gecelerimden.
Sanki küçük bir çocuk koşardı bana,
"Unuttun beni" der gibi gözlerimden.

Ne mevsim yerinde kaldı,
Ne eski yollar aynı kaldı.
Zaman herkesi alıp götürdü de,
İçimde bir yer hâlâ aynı kaldı.

Adını anınca içimde sızlar,
Küllense de bazı yaralar yanar.
Çünkü bazı sevdalar bitmez insanla,
Sadece sessizce derine batar.

Ne sana varıldı, ne senden geçtim,
Yılları ardından sessizce içtim.
Herkes büyüdü de ben aynı kaldım,
İçimde bir çocuk seni sakladı.

Şimdi dönüp geçmişime bakıyorum,
Bir uçurum kenarında eski bir yol.
Kendimi arıyorum kayıp yıllarda,
Belki de kaybettiğim en güzel halim o.

Ve anladım ki....

Bazı insanlar gitmez aslında,
Sadece içimizde bir odaya çekilir.
Bazı çocukluklar ölmez hiçbir zaman,
Sadece büyümeyi sessizce bekler.

Ne kaldı şimdi diye sorarsan bana...

Bir avuç yaşanmamış hayal,
Bir ömür susturulmuş sözler,
Ve derin bir denizin dibinde
Kendi çocukluğunu arayan
Yorgun bir kalp kaldı...

Paylaş:
5 Beğeni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (1)

5.0

100% (1)

Na kaldı şimdi... Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Na kaldı şimdi... şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Na kaldı şimdi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Âşık Yârenî
Âşık Yârenî, @sikyren
24.6.2026 09:56:23
Bir sor kendine demek kaldı desem katılır mısınız, rica?
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL