0
Yorum
3
Beğeni
0,0
Puan
31
Okunma
Pişmanım seni sevdiğime,
Pişmanım ilk gördüğüm güne.
Ne bir heves kaldı içimde şimdi, ne de bir umut,
Sevdalara yorgun yüreğim.
Bir hiç uğruna harcamışım kendimi,
Pişmanım söylediğim o güzel sözlere.
Yıllar sonra dönüp baktığımda anladım ki,
Zaman kaybıymışsın...
Ne bir helallik bıraktın ardında, ne de temiz bir mazi,
Günahın kaldı senden geriye.
Güzel sözlerim israftı,
Dünya senin etrafında dönüyor zannettin.
Egonla bu aşkı mahvettin,
Ziyansın ömrümün en güzel çağında.
Pişmanım seni sevdiğime,
Pişmanım seni ilk gördüğüm güne.
Aydın Benli
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.