(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sulu sepken-çöngül-ney şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sulu sepken-çöngül-ney şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eser sahibi oldukça diline güveniyor ve zekasına da... ama unuttuğu bir şeyler olabilir. sen bana kendini verdikçe seni anlayabilirim. benden kaçarsan belki de seni kovalamaktan yorulabilirim.
Sevgilinin ardından geçen uykusuz geceler.. Kah içlenerek kah göz yaşı dökerek.. Kah coşan kah dinginleşen bir yürek.. Ne yaptığını ne düşüneceğini bilmez halde kalakalmaların öyüsü.. Akıldaki sevgiliye içten sesleniş; "öyle özledim ki seni.."
Ve "yalnızlığı doğuran gidişi ince bir ney çalar kederli…" ................. Ney sesi.. Ney sesi bu şiirdeki coşkuyu karşılamaz.. Ancak sevgiliye olan özlemin tanrıya iletilmesi şeklini anlatabilir.. Ney gibi yanarak tanrıya sesini duyurmaya çalışmak..
Bu şiir özlemin çok zarif bir anlatımı.. ipekten bir dokunuş gibi..
ılgım salgım şafağın dem vurunca sisleri ancak kapanır kızıl bir çöngüle dönmüş gözleri ::::::::::::::::::::::::::::::: ÖĞRENMENİN YAŞI YOK ! YOK BU ŞİİRİN BENZERİ... "ILGIM-SALGIM-ÇÖNGÜL" AÇIKLA SÖZCÜKLERİ...
ılgım salgım şafağın dem vurunca sisleri ancak kapanır kızıl bir çöngüle dönmüş gözleri ::::::::::::::::::::::::::::::: ÖĞRENMENİN YAŞI YOK ! YOK BU ŞİİRİN BENZERİ... "ILGIM-SALGIM-ÇÖNGÜL" AÇIKLA SÖZCÜKLERİ...
B u güzel şiiriniz için teşekkür eder, bayramınızı sağlık, mutluluk ve afiyet içinde tüm sevdiklerinizle geçirmenizi temenni ederim...sevgi ve saygılarımla
belirsiz bir şafakta beklerken, yüreğindeki hasreti öfkeyi sevdayi kısaca yaşama yanını avuçlarına almıştır adam bataklık rengi gözlerinde artık son bakışları kalmıştır karanlığa sanki hiç doğmamış gibi yaşamamış gibi
şiirin ana fikrine asla sözüm yok... tercümesi biraz yordu...)))) yüreğine sağlık güzel şiirdi sevgiler... ve bayramın kutlu olsun kardeş yürek...
geç kalmışım şiire
herkes parsellemiş dizeleri
ah ne olaydı
bir harfte benim payıma düşeydi
şiir için teşekkürler cankız
selam ve saygıyla