(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLSEYDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLSEYDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
<<< Ben hep seninleyim, bahane sohbet > -Bu dize hepsine kafi, yani cekilen sevdanin bir nevi özeti... degilmi?
-iste hani bir söz varya herkes bilir; 'iyi günde kötü günde' onun gibi... -Sevdalandigin kisi seninle olmasada o hep var olacaktir seninle, tüm hücrelerinde... kah hüzününde kah sevincinde...
-Yüregin dertten uzak olsun Ümit, kutlarim seni ve siirini...
“Şiir; edebî türlerin tamamının namusu gibidir. Ona; çok fazla önem vermek, çok fazla işçilik göstermek, biraz da gizem yüklemek gerekir. Ses, ritim, mûsiki, armoni şiiri besleyen unsurlardır. Bunlar olmadan şiir olmaz.
DEĞERLİ ŞAİRİM! ŞİİRLERİNİZE BUNDAN ÖNCE DE YAZMIŞ OLDUĞUM GİBİ DİYECEK SÖZ YOK.BUNUNLA BERABER BEN SİZDEN DAVACIYIM NEDEN Mİ? ÜMİT BEY AŞAĞI YUKA GENÇLERERI BÜTÜN ŞİİRLERDE O NAZİK, KİBAR, BEYEEFENDİ,VE BİRAZDA O BABACAN TAVRINIZI GÖRMEK MÜMKÜN BEN SİZDEN YAŞ İTİBARİYLE ÇOK BÜYÜĞÜM.YAŞ 76 .BÜTÜN ÇABAM ACABA, SERBEST OLSUN HECE OLSUN ŞİİR KONUSUNDA GENÇLERE BİRŞEYLER VEREBİLİR MİYİM?VE BUNUN İÇİN DE ELİMDEN GELDİĞİNCE YAPICI ÖĞRETİCİ YORUMLAR YAPIYORUM. GERÇİ BAZI GENÇLER OLUMSUZ TEPKİ VERİYORLAR BENİ DÖVMEDİKLERİ KALIYOR AMA OLSUN.ÜMİT BEY BENİ NİÇİN YALNIZ BIRAKIYOR SUNUZ? GÖRÜYORUM ŞİİR HATALARLA DOLU AMA SİZ YAPILAN YANLIŞLARI GÖRMEMEZLİKDEN GELİP İYİ, GÜZEL DEYİP O KİŞİNİN DUYMAK İSTEDİĞİNİ YAZIYOSUNUZ. BEN DE ÇOK SEVECEN BİR İNSANIM SİZİN GİBİ.BEN DE İNSANLARI MUTLU ETMEK İSTERİM AMA KANIMCA BU DOĞRU DEĞİL.O KİŞİ O YANLIŞLARLA YOLA DEVAM EDECEKTİR.LUTFEN HATALARI BELİRTİN DOĞRU YOLU GÖSTERİN ONA OZAMAN İYİLİK YAPMIŞ OLURSUNUZ.O BEYEFENDİ USLUBUNUZ SİZE KULAK VERMELERİ İÇİN YETER ARTAR BİLE BEN DE YALNIZ KALMAMIŞ OLURUM SEVGİLER
Muhterem Nejat Bey, Zat-ı alinize Saygı ve hürmetlerimi sunarım. Yorumunuz için teşekkür ederim. Bildiğim ve gördüğüm hataları dilimin döndüğünce bana kırılmayacaklarını düşündüğüm arkadaşlarıma münasip bir dille "Özel Mesajla " söylüyorum ve beni tenkit edenleri de dikkate alıyorum. Genellikle yıkıcı tenkitleri sevmiyorum. Aklıma bir olay geldi. "Adamın biri yanlış abdest alıyormuş. Bunu gören Hz. Hasan ve Hz. Hüseyin adama - Amca, biz abdest alıyoruz ama aramızda ihtilaf var hangimiz abdesti doğru alıyoruz, bize hakem olurmusunuz demişler. Adam da Tabii. demiş. İkisi de teker teker abdest almışlar. Adam bakmış ikisi de doğru abdest alıyor. - Siz ikinizde doğru abdest alıyorsunuz, benim abdestim yanlış. Demiş. Saygı ve hürmetlerimle.
Saygıdeğer dostum harika bir şiir olmuş yazan ellerine yüreğine ve okuyan Çetin beyin ağzına sağlık hepsi çok güzel olmuş kutluyorum selamlar ve saygılar.
Mükemmel bir sevda şiiri olmuş değerli dost... Ölçüsü, ritmi, ahengi, üslubu, muhtevası ve her şeyiyle mükemmel olmuş... Hecenin yüzaklığı derecesinde güzel bir şiir... Yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetle...
hocam selamların en yücesi ile sizi selamlıyorum.kaleminiz ve yüreğiniz susmayacak belli.ilhamınıza vesile olan kaynak mükemmel.tebrikler.eserin oluşmasında emeği geçenlere selam olsun.saygılar.
Biraz geçte olsa gönül sayfanızdan mükemmel bir şiir okudum hocam kelimeler dile gelmiş adeta ahengi akıcı ve duruluğuyla içim ürperdi adeta mükemmeldi dosst kalem usta kalem tebrilkerimle saygılar efendim...
Yani dost en güzel şiirin bu desem diger şiirlerine saygısızlık yapmış olmam sanırım gerçekten çok içten gelerek yazıldıgı her halinden belli yazan yürege selam ve sevgiler olsun
Bastan sona mükemmel bir calisma verdigi yasattigi duyguyla harika dakikalar yasatti, Ümit bey sizin kaleminize yakisan bu siir seckiye layik, kurdela biraktim, Tebrikler üstad.
Çok güzel bir şiir, tebrikler. Divan Edebiyatı mazmunları ile gergef gibi işlenmiş duygu yüklü bir şiir. Sadece tek bi "şey söyleyeceğim. Keşke; 3. kıtanın ilk mısraındaki kafiyelenmis kelimeyi "erebilsem" değil de, "gelebilsem" yapsaydınız. Çünkü "erebilsem" kelimesi -redifleri çıkarttığımız zaman- "silebilsem", "bilebilsem" kelimeleriyle kafiyeli değil. Kelime köklerine baktığımız zaman "er", "sil", "bil".. "Gelebilsem" dediğiniz zaman anlam değişmediği gibi, kafiye düzeni de daha sağlam oturmuş oluyor. Selam ve saygılarımla...
yüreğinize sağlık üstadım ne diyim sizde seven bir yürek var ve o yürek sadece çağlıyor ama ağlamak inanın hiç olmadı seven yüreğinize ve kaleminize sağlık harika bir şiir okudum tebrikler efendim.
Karacaoğlan sandım Pir Sultan Abdal Sandım şiirinizdeki bizdenliği Faruk Nafiz Çamlıbel'di
kutlarım sizi epey oldu böylesini hissetmeyeli bence tarafınızdan seslendirilmeli ışıltılar altında sahne almışsında mirofonda sen alkışlanan sen tabi ki
Hor görme Ümit'i sevmektir derdi, Sevmeseydi seni çoktan giderdi. Bağından gülleri biri mi derdi, Derdiyse kırılsın ayağı eli. ============================================= Güzel bir şiirdi. Yüreğinize sağlık.Tebrikler hocam...