hayaller de kaybeder bir bir gördüğü gerçeği kırıkların kapladığı bedenlerde hırpalanır düşler düştükçe dengesiz bir aşk’a sondur sancısı aslında benden kaç evvel bana kaçtıkça büyür önsöz ben bir aleme indim… yalnız
elleriyle beslemektir intiharı kendi kuyusunda aslolan candır hiçliğimizde konaklayan çok odalı duvarlarda ses geçirmez bir çığlığı tüketir en mahrem anında uyanır yılan yalan dokunmuyor ne dünyaya ne bana ben bir yalana kandım…yalnız
kaçıncı sonbaharın feryadıdır ölümler damarlarımızda dolaşan yanlış hayatların yolları mıdır ayrılığı kavuşturan aşk’ı örttüler dillerinde pusu işli yorganları ile şimdi gurbettir o alem demledikçe içimi aşk’tır vedada nöbetçi ben bir vedada gedâdım…yalnız
çarmıha gerilmiştir utanç nasır bağlamış elleri ile kucaklar hasreti yapay bir umut şimdi yeniden sevebilme telaşı unut şimdi aşk’a kan kudurgan mavisi çalınmış hırçın denizi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
laf ebeliğinden başka birşey yok. nihilist karaktere büründürülmeye çaılışılmış ancak tam bir betimlemede söz konu değil. sözcüklerin içindeki yoğunluk şiiri köreltmekten başka birşeye yaramaz şiir çok sözcükle kabarıklık yaratmak değil , az sözcükle çok şey anlatmaktır . bu şiirden sayılmaz bu bağlamda...kusura bakmayın..
...bakın gereksz bir gerginlik yaratıyorsunuz...üstelik benim sayfamdan başka bir şair arkadaşa...dikkat de etmiyorsunuz...özel mesaj diye bir sistem var...berensanat'a direkt iletebilirisiniz...ha birde istemediğimiz kişileri engelleme bölümü var...ben kullanmadım , kullanmıyorum o bölümü...bir derdinzi sıkıntınız var ise, berensanat'a özel mesaj yolu ile ulaşın...benim sayfamdan değil...
laurne değil sevgili hanımefendi benim nickim bir bütündür sola yürüyün lütfen sola... şiir böyle yazılıpda asılıyorsa bana ikinci emre kadar yasaklanmıştır .saygılar...
sizede iyi geceler ben şimdi yastayım, bilinmez başım dumandayım, sevdiğim gitti elden, vay şimdi ben ne yaparım... özü bu can dört dize. iyi geceler siyak kurdelanız da benden olsun..
doğrudur kusur yorumda mı şiirdemi ona bakar konuşulur. evet bu bir şiir değil.şaşaalı sözcükler üreti yazılmıyor şiir ne yazıkki deneyebiliriz isterseniz. sizin bu şiirde kullandığınız sözcüklerin çok azıylabu şiirde kısaltrak daha tema belirginliği sağlayan bir kurgu yaratabiliriz. kusura yorum bakmayın. sevgilerle
bakmam merak etmeyin zira kusurlu yorumunuzu kusursuz kılabilecek güce henüz erişemedim... inşallah o da olacaktır bir gün ama o zaman kusurunuza bakacağım...
denize düşen yılana sarılır derlersede inanma.. yitik ve yeter/siz düşlerdir kışın yorgansız..yazın ayransız kalınca..
utanıyorum isa'dan..çarmıhın aplikasyon fikri benimdi.. gerginliğimin nedeniydi..çivisizlik.. denizi ve denizleri de ben kirlettim.. hırçın anımdı belki.. deniz bitti bir gecede..
Düşlerimin en gerçekçi hayali Susuşların en gizemli hayaletiydin Sessiz gecelerime düşerken gözlerin Sadece izlemekle yetiniyordum gidişini Ağlamak bu saatten sonra neye yarar ki
aslında insan herşeyi yaşarken yalnız biz paylaşmak istediğimiz zaman onları da dahil ediyoruz sanki, di mi şair?...
dahil olduklarında ne mutlu, olmadıklarında ya da gittiklerinde bazende biz onlara yol gösterdiğimizde yalnızlığa sığınıyoruz...
bilemiyorum, bence hep yalnızız... ve kişinin yalnızlığı güzel aslında, yaşamasını ve değerlendirmesini bilirse...
ve ben bir denizde sen olmaya- ve yalnız olmaya razıyım aslında, hep... önce ben tadına varmalıyım, sonra da tattırmalıyım sanırım...:) karıştı işte...
çarmıha gerilmiştir utanç nasır bağlamış elleri ile kucaklar hasreti yapay bir umut şimdi yeniden sevebilme telaşı unut şimdi aşk’a kan kudurgan mavisi çalınmış hırçın denizi
ben bir denizde sendim…yalnız
yapay bir umut şiirin bam teli gibi çınladı kulağımda yeniden sevebilme adına
teşekkür ederim değerli şair en kısa zamanda drama sınıfımın fotoğraflarını göndereceğim size...sizinde katkınız var o fotoğraflarla...sağ olun...hep sağ olun...
Türlü hekimler önerdiler İlaçlar kullanıldı yıllarca Fayda etmedi kocakarı karışımları Ameliyata karar verdiler sonunda Yüreğinde... Yedi ceninli öfkenin rahmini aldılar O şimdi herşeye gülüyor Cümle âlemi affetti!..
ayşe yayman
tebrikler şair...en derin maviler yüreğinize olsun...saygımla...
çarmıha gerilmiştir utanç nasır bağlamış elleri ile kucaklar hasreti yapay bir umut şimdi yeniden sevebilme telaşı unut şimdi aşk’a kan kudurgan mavisi çalınmış hırçın denizi