(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah yaşlılığımın ne de çekilmez ağırlığını düşündürdü birden dizeler, Hissettirmeme çabasına giriyorsun şimdiden o yalnızlıkları kimselere İyiyim, yok bir derdim diyor mengene vuruyorsun güçsüzlüklüklerine.
Çok güzel ve anlamlıydı dizeler. Yürekten tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
anla/yorum... anımsamakla düşlemek toplamıdır bizler için yaşamak...
soru/yorum... mutlak yalnızlığın iki ter bir düz örgüsü ise yaşamak, arındırır mı bizleri zamanın çatlak küresinden sızan mor başlı yaşanmışlıklarla yıkanmak...
öneri/yorum... pişmaklıkların mengenesinde sıkılmaya başlamışsak tek kurtarıcıdır sankisiz ve gibisiz yaşamak
KUTLU/YORUM
şiirdi... güzeldi... ıssız bir bahçede bir köpeğe kafa tutan yalnız bir kediydi :)
Örneğin don lastiğinizle sapan yapıp kuş vuruyorsunuz misal.. anlasalar bir kere sizi sapan taşını alnında hissetmezdi aklı cengiz oyunlarılarında zenne
siz şiir yazın oltaya takılsın bütün aklı gıt yemler sonrası mı ?
"Örneğin don lastiğinizle sapan yapıp kuş vuruyorsunuz misal.." gibi bir cümleyi ,eleştirel yorumunuza koyuyorsanız ; okuduğunuzu anlıyor olduğunuzu,dile hakim olduğunuzu vs.. söyleseniz de artık faydasız..
"siz şiir yazın oltaya takılsın bütün aklı gıt yemler", "geri zekalılarla alay ediyorsunuz" gibi söylemleri ulu orta sarfediyor olmanız, adab-ı muaşeretten de bihaber olduğunuzu belgeler nitelikte.
Demem o ki ; gülmekten bahsederken gülünç duruma düşmek işten bile olmayabilir..
... yalnızlık sızıyor kalbinden adım başı yorgun izlerin toprak üstünde uyuyor sen uyuyorsun yitik cümlede elveda ile kal oynaşıyor dilde kessen ya da yeniden diksen dur en iyisi örsen kendi renginde aşk'ı bu şehir yine de sebepdir sende ölmeye seninle ölmeye...
...o kadar kalabalık ki gözlerin, yalnızlık için ne kadar da acı verici...saklanacak hiç bir yeri yok...ki bu kadar gezmişken dünyada... ya zamanı, ya da çatlak küreyi sarmalamalı yalnızlık, sızdırmasın diye...
sevgim ve saygım her daim...yalnızlığın da seyyah olduğu günler görmek dileği ile...
alicengiz oyunu tarafından 11/10/2008 12:44:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
senin yüzünü görüp
sevdiğim şiiri
okuduktan sonra
bu dizeleri basıp da imlasız
söyleyesim var yalnızlığa
bir bir
''topuğunda çimen yeşili
umut tortusu''