(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE'YE DÜŞENLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE'YE DÜŞENLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oooo...Faik bey dile gelmiş ve kıstırmış asiliğini koltuk altına..kırıp inadını demiş o iki kelimeyi...:))) kısa çalışmalarda da başarı bir kalem demek ki...genelde uzun soluklu şiirlerine tanık olduğumdan tabi bu yorum.. kimbilir ne süprizler vardır bilmediğimiz daha Faik imzalarında...
Karanlığın içinde insanın yüzüne gerceklerin bembeyaz bir yalandan ibretmiş gibi vurulması ne kadar da acıdır? İnsanın yüreğini susturamaması Düşündükçe düşüncelerinde kaybolması Ağlayabildiği yer huzur bulduğu yerdir insanın... Yastığının ıslandığını hissederek hıckıra hıckıra ağlayabilmesi... Yüreğindekileri yaşayamamanın ızdırabı eklenince vicdanına bir iç ateşte cayır cayır yanması Yüreğinin sızladığını hissedip derin bir off cekmesi Ne kadar acıdır insanın sevdiğinin yanında olamaması....
Yalan-itiraf-gerçek-masal-oyun... Hepsinin tek acıklaması... AŞK... Acımasız Şiirlerin Kasırgası...
Özlüyorum bu şiirde yazılan yaşadığım aşkımı:( ben oyunu masalı yalan itirafı gectim gerceğı yasıyorum ve hala cok seviyorum...
Gerçek olanı yaşamak, hissetmek, hissettirmek sevginin doğduğu yerdir.. Anne rahmi mi desem? Anne memesinden akan ak süt mü bilmiyorum, bildiğim şiir uçsuz bucaksız Sahra kadar engin bir çöl, Büyük okyanus kadar engin bir deniz... Ama sen koca yüreğinle geçip buraya tam karşıma elini verip omzuma sana öğretecek çok şy var genç şair dedin, bende tuttum elini eyvallah diyorum...
Herşeye rağmen sevginin itirafi çok güzeldi sayın üstad. Ben bu şiirde bittim.İmgeler ve anlatım öylesine güzeldi ki. Emekle,yürekle yaratılmış bir eser.Canı gönülden kutlar başarınızın daimiyetini dilerim. Saygılarımla.
gururum yüzünden kaplardı bedenimi bir telaş söyleyemediğin cümleleri hep yalnış duraklarda yalnış istasyonlara söylerdim nedamet duyguların esiri olurdum bilerek ya da bilmeyerek ve şimdi masalsı bir destanda başrolu oynuyorum hiç göremeyeceğin yıllar geçti üstünden bilmiyorum duyabilir misin ama yine de yalan'ı son bir kez daha asmak yok etmek istiyorum ...seni seviyorum
emek kokan bir çalışma, teşekkür ederim böylesine güzel bir şiir okutturduğunuz için, yüreğinize sağlık Saygılarımla...
seni hala çok seviyorum… seni hala çok seviyorum… seni hala çok seviyorum… ............dünyanın en güzeli sözü. dilimize ne çok yakışıyor. bir erkeğe hele! hani itiraf etmezler ya, hani zordur söylemeleri ya, hani......
Boş ve ıssız zamanlarında Aspendos taşlarına oturup çok şiir yazdım..Biranda orayı ve o günleri anımsadım. Her şaire aynı düşünceleri yaşatan o güzel yer, sanırım size de bu şiiri yaşatmış..Asırlar önce orada insanları tiyatro seyrederken bir düşünsenize..Çok güzeldi, elinize sağlık..
gerçek; biliyorsun ki söylerken bile çocuklaşıyorum ama seni hala çok seviyorum… bunu söylemek şiirin can damarı... yüreğine sağlık faik hocam.. saygımla..
gerçek; biliyorsun ki söylerken bile çocuklaşıyorum ama seni hala çok seviyorum… .......................................... çocuk düşlerini .... yüreklice sevgisini söyleyen şairi kutlarım
itiraftan asla kaçınmayalım çünkü zaman sınırlı, zaman belkide yok yada oda oyunun bir sahnesi... tebrikler, mükemmel bir çalışma...maviler yüreğinize...
kısa çalışmalarda da başarı bir kalem demek ki...genelde uzun soluklu şiirlerine tanık olduğumdan tabi bu yorum..
kimbilir ne süprizler vardır bilmediğimiz daha Faik imzalarında...
güzeldi..samimiydi...keyifliydi paylaşmış olmak..
her daim şiir...
dostlukla ve hayranlıkla...