Her gün gelir geçerim , Bu dar sokaktan, Pencerelerinde çiçekler, Beyaz badanalı evler, Kapı önünde nakış yapan, Ağız ağza vermiş, Oyalı yazmalı kadınlar.
Hadise olur birinin geçişi, Bütün gözler ona dikilir. Ne giymiş,kimin nesiymiş. Utanarak geçer yabancı kişi, Hepsi beni iyi tanır. Onlardan biri gibiyim. Kimse bakmaz geçerken.
Sokağın bitiminde, Eski mahalle fırını, Her tarafı kaplar dumanı, Çarşıdan ekmek yemez, Bu sokağın insanı.
Çiçekli perdeleri, Açıktır pencereleri, Kasetten yayılır gider, Sevda türküleri. Her gün dinler geçerim.
Zor geçinirler,bilirim, Ama, huzurlu yaşarlar. Bu insanları çok severim . Yürekleri sevgiyle dolu.
Başka alemde hissederim, Unuturum derdimi kederimi. Bütün yorgunluğumu atarım. Bu dar sokaktan geçerken
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fakirler de mutlu yaşar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fakirler de mutlu yaşar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun ders sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Her zaman ki gibi; harika duygularla kendi tarzınızda gönlünüze gelen duygularınızı beğeniyle okudum , hislenen yüreğiniz, kaleme döken elleriniz dert görmesin selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla...
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı,ı , o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Maddi hezeyanları bitimsiz ademoğlu, mutlluluğu yanlış yerlerde ve son derece de sakıncalı, dayanaktan mahrum bir bakış açısında araya dursun, mutlu olabilmeyi her zora rağmen başarabilenlerin varlığını dile getiren, farkındalık oluşturan bir eserdi. İlhamınız daim olsun. Saygı ve selamlarımla.
Saygın kalem arkadaşım ve sevgili kardeşim: Ülkü Ahıska,
Fakirler De Mutlu Yaşar... Allah Fakir -Fukaranın yardımcısı olsun. Su gibi akıcı bir şiir kaleme almışsınız. Güzel bir şiir. Anlamlı ve vurgulu. Beğenerek ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Emeğiniz antolojime ekleyerek ve tam puanımla selamlıyorum. Şiir, sanat ve edebiyat yolunuz açık, aydınlık ve engelsiz olsun. Tebrik eder başarılar dilerim. Sevgi ve saygılarımla... Dr. İrfan Yılmaz, İzmir.
Saygın kalem arkadaşım ve sevgili kardeşim: Ülkü Ahıska,
Fakirler De Mutlu Yaşar... Allah Fakir -Fukaranın yardımcısı olsun. Su gibi akıcı bir şiir kaleme almışsınız. Güzel bir şiir. Anlamlı ve vurgulu. Beğenerek ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Emeğiniz antolojime ekleyerek ve tam puanımla selamlıyorum. Şiir, sanat ve edebiyat yolunuz açık, aydınlık ve engelsiz olsun. Tebrik eder başarılar dilerim. Sevgi ve saygılarımla... Dr. İrfan Yılmaz, İzmir.
Evet eskiden fakirler mutlu yaşardı belki de, Şimdi "Parasız da huzur gelmiyor belli." Rotayı şasırmışız, selamlar bile paradan yana gidiyor. Tebrik eder, selam ve saygılar sunarım. Kaleminiz daim olsun.
şiir yorum ve görseller birbirini tamamlamış şiir hayatın gerçeğiydi benim çocukluğumda dar sokakta geçmişti insanlar mutluydu umutluydu şimdi insanların yüzleri asık kutlarım duyarlı engin yüreği
Değerli şair dostum rahatsızlığım nedeniyle uzun zamandır aranızda olamadığım için çok üzgünüm inşallah bundan sonra hep beraber olacağız yazmış olduğunuz güzel eserlerinizi okumaya kaldığım yerden devam edeceğim eserinize gelince her zaman ki gibi anlam ve içerik bakımından güzel bir eser olmuş kalemine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Şairim, fakirlik içinden çıkardığınız mutluluk dizeleri harikaydı. Herşey para pul ve saltanat değilmiş meğer. Mutluluk kaynağı insanı insan yapan o temiz duygularmış vesselam. Harikaydı, beni fakir ama mutlu insanlara yolcu ettiğiniz için yürekten kutluyorum sizi. Saygılar, selamlar.
Yüreklerinin sevgiyle dolu olması bütün bu güzel duyguların nedeni olsa gerek, anlam dolu harika yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Şiir olarak nostalji havayı vermesi güzel de fikir olarak yanlış, az şeye bile şükrettiklerindendir belki, belki de yaşadıkları zorlukları duyurmak istemediklerinden mutlu sanılabilir.
Nasrettin Hoca bir gün eşekten düşer. Hocanın başına insanlar toplanırlar ve “Bir doktor çağıralım mı, Hoca?” derler. Hoca ise “Yok yok, benim halimden doktor değil, eşekten düşen anlar.” diye cevap verir.
Hoca, tıbbi yardım istemiyor, ama hâlinin anlaşılarak kendisine yardım edilmesini istiyor.
Hâlden anlamakla dertten anlamak birbiriyle karıştırılırsa sonuçları çok can sıkıcı olabilir. Hâlden anlamak herkesin işidir, ama dertten anlamak doktorun işidir.
Herkesin mutlu olabilmesidir dileğimiz, teşekkürler paylaşımın için sevgilerle.
Allah razı olsun
ders sevgi ve özlem vardı,
Hakikat vardı
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla