(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÇÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÇÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın zıtlıklarla dolu bu yaşamda, umutlarımız bazen kocaman birer dağ gibi dururken, bazen de ölümün gölgesinde solgun bir yaprak kadar hafif kalır. Açlıkla tokluğun arasındaki bu mücadelede, hayatın değeri ve anlamı sürekli değişir. Ve biz, bu iki uç arasında sıkışıp kalmışken, belki de hayatın gerçek güzelliği ve anlamı, bu zıtlıkların arasında dengeyi bulmaya çalışmakta yatar. İşte bu dengeyi arayış, hayatın kendisi kadar eski ve evrensel bir serüvendir.
Bu yolculukta sizinle birlikte olmak, paylaşılan her cümleyle daha da anlam kazanıyor. İyi ki varsınız, selam ve saygılarımla.
Her zaman ki gibi; harika duygularla kendi tarzınızda gönlünüze gelen duygularınızı beğeniyle okudum , hislenen yüreğiniz, kaleme döken elleriniz dert görmesin selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla...
Değerli üstadım yorumunuz ve özellikle de iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. İş hayatımdaki yoğunluk sebebiyle bir müddet uzak kaldım malesef. Varolun,sevgi ve saygıyla...
Kutlarım kalemini ve eserini
Gönlüne, ömrüne bereket
Sağlıcakla