(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anahtar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anahtar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim öncelikle şimdiden kurban bayramınızı içtenlikle kutlar tüm sevdiklerinizle birlikte nice bayramlar görmeniz dileğiyle yine tarzınıza uygun akıcı anlam ve anlatımıyla güzel bir eser okudum kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Her zaman ki gibi; harika duygularla kendi tarzınızda gönlünüze gelen duygularınızı beğeniyle okudum , hislenen yüreğiniz, kaleme döken elleriniz dert görmesin selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla...
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun öğüt sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı,ı , o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Değerli Şairim; Hayırlı günler diliyorum Eserinizi severek okudum Bu duyarlı güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım. Yüreğinize ve kaleminize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Kul, havf ile reca (korku ile ümit) arasında durmalı. Amma her ne olursa olsun ümidini kesmemeli. İşte inancın ve imanın en ince noktası. Ne mutlu bu idrak ile ömür sürene... Tebliğin aslını tefsir eder mahiyetteki şiiriniz için tebrik ediyor, ilhamınıza ve ömrünüze bereket diliyorum. Muhabbetle...
İşte bu. Yüce dinimizin en muhteşem anlatımı. Ne kadar naif. Ne kadar arı duru. Cehennem ateşinde cayır cayır yanarken, etlerin eriyip ayaklarına dökülürken peh peh. Önemli olan insan olmak. Önemli olan kul hakkı yememek. Var ol sevgili meslektaşım.