(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇSEL YAĞMURLAR(HAIKU) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇSEL YAĞMURLAR(HAIKU) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bende bir kaç haiku yazmıştım.Güzel bir şiir sitili az ama derin manalı,düşündürücü şiir....En çok sevdiğim şey düşünüme ve düşünmeye davettir... Sizce ağlamak ruhun kaybetmesi midir? Selam ve saygılarımla
Sizin haikularınızı okudum ve çok beğendim.Bana göre haiku; şiirin,duygunun göz kırpması gibidir.Tabiki 5+7+5 hece ölçüsüyle bir fikri afade edebilmek çok zor ama sizin de dediğiniz gibi düşünmeye ve düşündürmeye davet ediyor okuyanı. Sorunuza gelirsek; Belki evet belki hayır.Bu birazda kişiden kişiye veya sebebine göre değişir.Şu bir gerçektir ki,ağlamak bir insanın, dışarıdan bakınca, genelde zayıf görünmesine sebep olabilir.Ama gerçekte öyle midir? Bence hayır.Ağlamak bana göre ruhun balansıdır,ruhun temizlenmesidir ve yeniden doğuşa merhaba demektir çoğu kez.Bu gün yazdığım "İÇSEL GÜÇ VE KIRILGANLIK: GÖZYAŞLARININ İFADESİ" isimli yazımda da bu konudan bahsettim.Müsait bir zamanda okuyabilirseniz belki sorunuzu cevabını daha iyi vermiş olurum.
Katılımınız ve güzel etkileşiminiz için çok teşekkür ederim.Sevgi ve saygıyla...
Sizce ağlamak ruhun kaybetmesi midir?
Selam ve saygılarımla