Hezeyanları bitiyor mu bu gidişlerin Nereye baksam hüzün çökmüş yüreklere Hangi fikir, hangi duygu ve hangi mekânsa Çıkarsın bizi artık asude bir hayata.
Ve aramak bitmedi bulmak için o aşkı Kiminde mazimizde kaldı, o hazandı Vazgeçmeyenlerle bulunacaktır elbette Yürek yakan bu ateş, sönecek son şafakta.
Gözlerde bir uhrevi parıltı saçar bilene İner o bakışlardan sevgiler hem de yüreğe Ritmi de tutmaz olur, kalp çıkar kafesinden Düşmüşse bu ateş bir kez, kavurur ebede.
Ayazı üşütmez kışın, karı da hiç değmez Sevgisiz çıkılan yollardan bir hayır gelmez Meslek, doğa, insan, bayrak, saymakla bitemez Fıtratımızda var sevgi artar da tükenmez.
Tercihler silsilesi ise bu yaşananlar Sor bakalım bunların mayasında neler var Çokça şeyi görmezden gelmek mümkün olsa da Sevgiyle beslenen gönüller asude yaşar.
Tüm cihanı da verseler istemiyorum, kalsın Onunla kıyaslanacak şey var ise saysın İhya edendir mutlulukla masallardasın Sıkı tutun buldun ise inan ki kârdasın.
Onunla yürünen yollarda engel mi kalır Silsilesi tüm dertlerin, onunla sağalır Ne güzel de yakışır yüze tebessümlerle Lezzeti tarifsiz aştır, tadanlara baldır.
Onunla nefeslenmek ve onunla düşlemek Dokunduğu her zerreden feyz ile beslenmek Bir hazine imtiyazı ver ki sevgilere Son bakış ve sözden kalacak ondan bâkiye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAR MI BAŞKASI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAR MI BAŞKASI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zamanki gibi, Çok güzeldi, çok acıklıydı, sevgi vardı, yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi ,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.